yhen miikan turbo calibra t315 satsilla. se mäntsälästä lähtösin oleva.Johnny kirjoitti:Kilpilahdesta Porvoon ramppiin perässä tuli tumma calipra ilman etupuskuria ja Näsin ässmarketilta motarille päin perässä ajo sininen tusninki b-vectra.
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Oiskohan ollut toi veljen farkku kun se siinä heikinlaaksossa on töissä ja asuu puistolassa;)jeppe jääkarhu kirjoitti:Tossa alle puol tuntia sitten bongasin hienon hopeanharmaan C Vectra farkun Heikinlaakson Nesteen liikenneympyrässä. Kyllä sieltä Vectrasta taidettiin uteliaana katella meikäläiseen päin varmaankin vähintään yhtä paljon kun mä kattelin Vectraan päin
unohtunu sanoa että vkloppuna lähellä kajaania valkoinen calibra eräällä huoltoaseman pihalla VETOKOUKULLA .. olin käydä sanomassa omistajalle että haloo.. mitä tuo rumilus tossa tekee
harvemmin näkee liikenteessä calluja koukulla varustettuna
harvemmin näkee liikenteessä calluja koukulla varustettuna
-Speedlimit sucks-
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos
opel - wir leben autos
Mie veikkaan että se oli sen takia että autolla on tarkoitus perää peräkärryä?^make^ kirjoitti:unohtunu sanoa että vkloppuna lähellä kajaania valkoinen calibra eräällä huoltoaseman pihalla VETOKOUKULLA .. olin käydä sanomassa omistajalle että haloo.. mitä tuo rumilus tossa tekee
Ja asiaan tullu tuossa muutaman päivänä bongattua täällä rovaniemellä B-kadetti melkosen orkkis kunnossa. Hieno
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Tosiaan, sellanen hopeanharmaa farkku C Vectra se oli...komeilla kiekoilla ja olisko ollu vieläpä sävyt ikkunoissa..G.T.S kirjoitti:Oiskohan ollut toi veljen farkku kun se siinä heikinlaaksossa on töissä ja asuu puistolassa;)

hopeanharmaa GTS vectra rajulla madalluksella nähty mikkelin keskustassa. tajusin heti sen jälkeen että kyseessä oli relexi niminen heppu. sen verran terveisiä sinnepäin, että aika vaarallisen näkösesti kaahasit entisen bussiaseman parkissa kumit ulvoen.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Joo kyllä vaikuttais olevan sama auto et mustat takaikkunat ovatjeppe jääkarhu kirjoitti:Tosiaan, sellanen hopeanharmaa farkku C Vectra se oli...komeilla kiekoilla ja olisko ollu vieläpä sävyt ikkunoissa..G.T.S kirjoitti:Oiskohan ollut toi veljen farkku kun se siinä heikinlaaksossa on töissä ja asuu puistolassa;)
no niin niin mut eipä tohon itse auton tyyliin sovi vetokoukku kuten johonki vanhaan corollaanWlle kirjoitti:Mie veikkaan että se oli sen takia että autolla on tarkoitus perää peräkärryä?^make^ kirjoitti:unohtunu sanoa että vkloppuna lähellä kajaania valkoinen calibra eräällä huoltoaseman pihalla VETOKOUKULLA .. olin käydä sanomassa omistajalle että haloo.. mitä tuo rumilus tossa tekeeVai eikö calibralla saa sitä tehdä? Rumahan se on autossa kun autossa mutta minkäs teet.. Toki parempi vaihtoehto on irrotettava, mutta näkyy sekin..
Ja asiaan tullu tuossa muutaman päivänä bongattua täällä rovaniemellä B-kadetti melkosen orkkis kunnossa. Hieno
-Speedlimit sucks-
on pop
opel - wir leben autos
opel - wir leben autos
tunnustanKepe kirjoitti:T3mu näytti olevan ompulla liikenteessä, kukakohan se ahdinta huudattava mantamies oli vapaudenkadul ?
Ite kurvasin pukinmäen rampista ylös, auto on vaihtunut nyt omegasta mustaakin mustempaan 5-oviseen GSI Corsaan.jeppe jääkarhu kirjoitti:Joo, tuossa tuli tunti pari sitten suhailtua Kehä I:stä itäänpäin... Missäs kohti ajelit ku en huomannu?oja kirjoitti: Jeppekin tais ajella hetken perässä kehä1:llä tänään.![]()
EX-Omega lähti johonkin Pieksämäen suuntaan, hyvän auton uus omistaja siitä sai... Sääli oli luopua mutta kun autokuume iskee ni se on menoa sitten...
Bongasin tosta parkkikselta b korisen farkku
Corsan. Koskkaan ennen nähny taikka kuullukkaa moiseta laitteesta.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Niinku tommosen:Terza kirjoitti:Bongasin tosta parkkikselta b korisen farkkuCorsan. Koskkaan ennen nähny taikka kuullukkaa moiseta laitteesta.
Ainakin Brasiliassa noita on Chevrolet rebadgeina, yhden olen aiemmin elämässäni nähnyt ja oli tosiaan brasseista muuttoautona tuotu.
Ihan kuin olisi Porvoossa vastaan tullut tummansininen i500.
Johnny, la gente esta muy loca.
- AP-race/lake
- 'Senator'

tyylikäs valkoinen,mustalla konepellillä oleva fakku astra tuli vastaan tattiksen poh.risteyksessä.lapasta nostin.nätti farkku 
Tuollanen se oli. Tuli tuota itekki etittyä googlesta ja löytyki jotai tietoa.oja kirjoitti:Niinku tommosen:Terza kirjoitti:Bongasin tosta parkkikselta b korisen farkkuCorsan. Koskkaan ennen nähny taikka kuullukkaa moiseta laitteesta.
Ainakin Brasiliassa noita on Chevrolet rebadgeina, yhden olen aiemmin elämässäni nähnyt ja oli tosiaan brasseista muuttoautona tuotu.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää