Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti 5.7 klo 18:00 ABC Tiiriö
Ei taida meillä onnistua kun emäntä on illassa töissä ja "vakiluottolapsenvahti" muuttaa ens viikolla takasin savvoon.
Voi, V6 soikoon!
Mä olen silloin hoitamassa tädin koiria Espoossa. Eli ei pääse :/ Ja taidan olla ensi sunnuntaina töissä, joten jää miitti väliin.
Niin miten on? Toisaalta samana päivänä on Forssassa Pick-Nick http://www.pick-nick.com/ (päivällä tosin), että jos kokoonnutaankin siellä? Mää ainakin ajattelin suunnata sinne, jos olen siinä kunnossa... Lauantaina on nimittäin http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=61153 ja sunnuntaina voi olla vähän väsy olo (metsässä kävelystä ja ulkoilmaelämästäTimonen kirjoitti:Mut pidetäänkö 2.8. perinteinen miitti normaalisti Tiiriössä? Vai passataanko se?
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
Pidelkää te vaan kivoja miittejä, mä olen töissä. Mur.
Tietty voitte te mulla mua moikkaamaan Prismaan 
Äh, passataan. Keskitytään intensiivisesti Tuulokseen. 
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti 9.8 klo 17:00 ABC Tuulos
Pitäkää hauskaa, mutta älkää liian hauskaa...
Katellaan sitten syssymmällä. 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Viitanen Racing---
Voitais vaikka Annan kans saapua turisteina tuulokseen jos vaan mahtuu mukaan? 
Tottahan toki!Kume kirjoitti:Voitais vaikka Annan kans saapua turisteina tuulokseen jos vaan mahtuu mukaan?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
No voi *ittu >> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 3&t=175734 mahtaakohan tuolta ehtiä 17.00 Tuulokseen ??
Kyllä tuolla varmaan se pari tuntia ainakin ollaan, et ei ihan justiinsa 17 tartte siellä olla.telwin kirjoitti:No voi *ittu >> http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 3&t=175734 mahtaakohan tuolta ehtiä 17.00 Tuulokseen ??
Pitää muuten itsekin alkaa harkita tuonne Alastaroon lähtöä...
Katsoin, et matka-aika sieltä Tuulokseen (Pohjoistentie 70, 14810 Tuulos) olis n. 2h. Eli jos sieltä viimestään klo 15 lähtee, niin hyvin kerkeää klo 17 Tuulokseen.
Oisko ketään kiinnostunut lähtemään tonne Alastaroon? ama?
Katsoin, et matka-aika sieltä Tuulokseen (Pohjoistentie 70, 14810 Tuulos) olis n. 2h. Eli jos sieltä viimestään klo 15 lähtee, niin hyvin kerkeää klo 17 Tuulokseen.
Oisko ketään kiinnostunut lähtemään tonne Alastaroon? ama?
Nåå,sittenhän ei ole ollenkaan paniikkia. 
myö ollaan kans menos ensin radalle ja sit tuulokseen...
ascona A 2.0i -74 kadett B coupe LS 1.1 SR -71 vectra B 1.8 -95
astra F cabrio 1.8 -96 astra G 2.0 TDI -98 -99 -00
kadett E 2.5 V6 -86
astra F cabrio 1.8 -96 astra G 2.0 TDI -98 -99 -00
kadett E 2.5 V6 -86
pitäsköhän sitä tulla sunnuntaina teitäkin morottamaan... 
Huomatkaa, että se Alastaron ratapäivä loppuu jo klo 14, että sieltä ehtii vielä hyvin vaikka minne, kaikki vain Alastaroon!
(itse saatan käydä lauantaina Hämeenlinnassa, siellä kun on tuo Linnacruising, jos sinne jenkkiautojen sekaan uskaltaa mennä, olisihan siellä lauantaina myös radalle.com:kin, mutta ei nyt ihan joka paikkaan sentään ehdi mennä)
(itse saatan käydä lauantaina Hämeenlinnassa, siellä kun on tuo Linnacruising, jos sinne jenkkiautojen sekaan uskaltaa mennä, olisihan siellä lauantaina myös radalle.com:kin, mutta ei nyt ihan joka paikkaan sentään ehdi mennä)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70