Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Uskomattoman siisti musta c Vectra kromivanteilla Seppälässä tänään 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
jos oli törkeen tontissa oli melko varmaan sam7 tai mimmix, niiden Vectraan oli kuulemma tullu 20"zinikitmannion kirjoitti:Uskomattoman siisti musta c Vectra kromivanteilla Seppälässä tänään
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
^Kyl mä kovasti koitin kyttäillä kuskia, mut en kyl tunnistanu. Oli se aika matala ja semmonen viistoperämallinen..
OCFormulatietäjä 2011
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
ei sit ollu sama, samilla ja mimmillä on farkku...mannion kirjoitti:^Kyl mä kovasti koitin kyttäillä kuskia, mut en kyl tunnistanu. Oli se aika matala ja semmonen viistoperämallinen..
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
oja kirjoitti:Ite kurvasin pukinmäen rampista ylös, auto on vaihtunut nyt omegasta mustaakin mustempaan 5-oviseen GSI Corsaan.
EX-Omega lähti johonkin Pieksämäen suuntaan, hyvän auton uus omistaja siitä sai... Sääli oli luopua mutta kun autokuume iskee ni se on menoa sitten...
Juu nyt tuli sit varmuus et "OJA" asuu tossa parin sadan metrin päässä mun kotiovelta kun luulin viimeks et se oli ehkä sun omegas siinä ja nyt kun kävin ilta lenkillä niin siinä oli sellainen siisti musta GSI corsa josta takaa poistettu merkit ja rekkari tais olla jotain ZPY-XXX et oiskohan sun paikkas;)
useampana pvänä bongattu musta, matala omega, leveet nakit, siisti peli, joku obd-xxx jos nyt en omiani muista, Suolahti-Äki akselilla.
EDIT: Tuossahan tuo työpaikan parkkipaikalla on..
EDIT: Tuossahan tuo työpaikan parkkipaikalla on..
Vectra C Estate -07
eilen porvoossa tyylikäs musta farkku astra G ja kuski oli kans tumma ja kaunis 
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Vaaleanvihreä C Kadett ajeli Kehä kolmosella länteen Jumbon kohdilla tuossa noin tunti sitten. Kovasti oli menohaluja, kkun roikkui edessä menevän puskurissa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kahen aikaan oli Tammiston Baukkarista poistumassa hopea kohtuullisen paljon laitettu Calibra.
10.30 aikaan puolestaan Jättijaon pihalla seisoi tumma, matala b-vectra farkku, oiskohan ollu Irmelin vanteet alla. Takakontin vasenta laitaa koristi isohko tarra.
10.30 aikaan puolestaan Jättijaon pihalla seisoi tumma, matala b-vectra farkku, oiskohan ollu Irmelin vanteet alla. Takakontin vasenta laitaa koristi isohko tarra.
Suomessa on ainakin yksi tuonkoppainen merkiltäänkin ihan Opel Corsa B farkku, tuolla Hämeenlinnan suunnalla.Terza kirjoitti:Tuollanen se oli. Tuli tuota itekki etittyä googlesta ja löytyki jotai tietoa.oja kirjoitti:Niinku tommosen:Terza kirjoitti:Bongasin tosta parkkikselta b korisen farkkuCorsan. Koskkaan ennen nähny taikka kuullukkaa moiseta laitteesta.
Ainakin Brasiliassa noita on Chevrolet rebadgeina, yhden olen aiemmin elämässäni nähnyt ja oli tosiaan brasseista muuttoautona tuotu.
Tässä se yksilö kuvassa viime vuonna kuvattuna liitteenä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Näytti olevan sama musta viistoperä Vectra C2, Bilteman parkissa eilen noin klo16:20. Vanteet näytti olevan BBS:n jotkut kromikiekot ja koko tais olla sen 20"mannion kirjoitti:Uskomattoman siisti musta c Vectra kromivanteilla Seppälässä tänään
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
tuossa minkä näin ni luka kans takana Opel Corsa 1.4 16v. Ja tuulilasis iso
tarra.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
Viimeviikon loppupuolella rokkimäkin edessä tuli vissiin tämä:http://www.nettiauto.com/opel/omega/2698574 omega vastaan.
Sitten viime torstaina kun oltiin Renkomäen ABC:n pihassa jariz:n kanssa niin siitä lähtiessä huomasin parkissa hienon muistaakseni tummansinisen B-omega farkun, missä oli steinmetzin lippa, tummat lasit yms.
Tänä aamuna vähän vaille kahdekan Eltsun nesteen luona tuli vastaan hieno keltainen A-manta.
Sitten viime torstaina kun oltiin Renkomäen ABC:n pihassa jariz:n kanssa niin siitä lähtiessä huomasin parkissa hienon muistaakseni tummansinisen B-omega farkun, missä oli steinmetzin lippa, tummat lasit yms.
Tänä aamuna vähän vaille kahdekan Eltsun nesteen luona tuli vastaan hieno keltainen A-manta.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Huhupuheita tuollaiset, vihreet venttilinhatut mulla on alla...timok kirjoitti:jos oli törkeen tontissa oli melko varmaan sam7 tai mimmix, niiden Vectraan oli kuulemma tullu 20"zinikitmannion kirjoitti:Uskomattoman siisti musta c Vectra kromivanteilla Seppälässä tänään
A:sta ja C:stä väännettyjä kulkimia. Ja yks G ja 8V
Sininen Fastra Sedani korisarjoilla ja muutenkin tuunattuna tässä rovaniemellä rovakadussa parkissa
Ikinä ennen sitä nähny. Isot opel sport tarra takalasissa oli ainaski..
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2