Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Lowcali ajeli vastaa oulainen-yka välillä, nostin lapastaki vaan tuskin tosta noppacorollasta tuntee 
Huomasin kyllä, mutten ehtiny heiluttaa takasin. Hyvä väri sulla siinä ricecupissa, ei ruoste erotu.
Piti käydä kelekkaa testaan, kun oon koko päivän ruuvannu tuota alustaa. Nyt tuntus olevan aika hjuuva, auraukset pitää vielä laitattaa
:lla kohilleen niin sitte menee ku juna.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
Ajelitko 100km/h ku näytit lähestyvän melko vauhdilla
on se hieno peli 
Noo eeen ajanu
. Se vaan näyttää siltä, että menee muka lujaa. Ei passaa liikenteessä kaahailla, jos tulee ens kesään mennessä vielä rapsut, niin kortti lähtee.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Kullan värinen a omppu bilteman risteyksessä ti tai ke.kuskin näin ,mutta en tunne,oisko ollu ????unohtu nimimerkkikin.Juheksin työkaveri.(tulpat koeajossa mulla.)

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Valkonen a omppu repäs vaasankadulle hannikaiselta.MV 6 selta kuulosti,ja 2 sella ulahti gummikin vielä 

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Taitaa olla perus suora 6. 2.6-3.0 litraa.terokimmo kirjoitti:Valkonen a omppu repäs vaasankadulle hannikaiselta.MV 6 selta kuulosti,ja 2 sella ulahti gummikin vielä
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Auton oot voinukin bongata, mut mua et.terokimmo kirjoitti:Kullan värinen a omppu bilteman risteyksessä ti tai ke.kuskin näin ,mutta en tunne,oisko ollu ????unohtu nimimerkkikin.Juheksin työkaveri.(tulpat koeajossa mulla.)
No ei oo kyl bongannu autookaan ku ei sil oo kukaan ajanu kahteen viikkoon... Ja siit on akkuki tyhjä.TobyR kirjoitti:Auton oot voinukin bongata, mut mua et.terokimmo kirjoitti:Kullan värinen a omppu bilteman risteyksessä ti tai ke.kuskin näin ,mutta en tunne,oisko ollu ????unohtu nimimerkkikin.Juheksin työkaveri.(tulpat koeajossa mulla.)
Huomenna ja sunnuntaina voi joku tarkkasilmäinen huomata meitsin välillä Joensuu-Lappeenranta-Helsinki. Tallinnan reissua pukkaa...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Ata pongattu GTOlla manskulla n. Klo 1:00. en kyllä huomannut kattoa moikkasko takas kun kättä heiluttelin kivasti 
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Sä olit vissiin sillä hopeanvärisellä Astra G sedanilla...Omenalimu kirjoitti:Ata pongattu GTOlla manskulla n. Klo 1:00. en kyllä huomannut kattoa moikkasko takas kun kättä heiluttelin kivasti
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ata kirjoitti:Sä olit vissiin sillä hopeanvärisellä Astra G sedanilla...Omenalimu kirjoitti:Ata pongattu GTOlla manskulla n. Klo 1:00. en kyllä huomannut kattoa moikkasko takas kun kättä heiluttelin kivasti
Juu sama mies. piti siihen ajamiseenkin keskittyä niin ei kerennyt kattoa että miten huidot takaisin.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
J.Toivanen kirjoitti:Riisikippo eilen motonetissä?
Kyllä tuli oltuu, mut mitää ei käteen sieltäkään jäänyt...