KESKUSLUKITUS ONGELMA
KESKUSLUKITUS ONGELMA
No -97 B Vectran keskuslukitus temppuilee tai no ei enää edes temppuile, avaimella ovesta aukee kaikki muut paitsi hanttarin ovi... taitaa olla ovimoottorissa häikkää?? Kaukosäätö ei toimi aina ja jos nyt sattuu toimaan etu ovet jää auki (moottori vika??) ja kaukosäädin tarvii kohdistaa kuskinpaikkaa päin. missä keskuslukitus yksikkö oikeen on? Millai onnistuu jälkiasennus sarjojen asennus. Tai mikä yleisesti voi olla vialla
Re: KESKUSLUKITUS ONGELMA
sama hanttarin ovi mullakin oli, moottori rikki, ja ei pysty purkaan, olen kokeillut. voihan olla johto poikki oven ja korin välistä, kannattasko yrittää ohjelmoida kaukosäätimet uudestaan, ja onhan niissä ollut niitä juotosvikojakin. jälkiasennussarjan laittaminen on helppo, ei sinne montaa johtoa tule, mutta eikö se alkuperäinen ole parempi, niin tai ainakin se on oikee.
opel vectra c 2,2 gts
Ajattelin vaihtaa koko moottorin ni sit edes toimis avaimesta kaikki ovet
mutta jos johto on poikki niin ei sen moottorin vaihtaminen auta mitään, eikö se ole helppo, ota hanttarin ovipahvi pois ja katkaise ne johdot 3kpl , ja syötä virtaa muualta, eri akulla tai ehkä saattaa toimia akkulaturilla, niin näet onko mitään eloa, mutta ota irti auton johtosarjasta mielummin, niissä ovissa on kaikissa 3 piuhaa paitsi kuskinovessa on, niin jaa 8 ehkä, ja sitten takaluukussa ja pensaläpässä 2kpl, olis tuossa ollut väritkin kun jaksais keskittyä.
opel vectra c 2,2 gts
Kun tietäis mis yksikkö on niin uudet johdot saisin vedetty olenhan sähkömies
Joka tapauksessa olisi hyvä saada lukko pelittämään
Toden-näköisesti joudun vaihtamaan kuskin ovestakin moottoorin kun sekään ei toiminut kauko-ohjauksesta silloin aikaanaan... Mutta onko näissä jälki asennus sarjoissa vaikeuksia saada toimimaan alkuperäisentilalla kun lmb-58 puhui noista johto määristä joskus asentamaani sarjaan jokaiseen oveen meni kaksi johtoa
siis Seatin rutkun sarjassa 
mulla oli apukuskin ovimoottori menny jotenkin outoon asentoon,ei auennu virtaa syöttämälläkään. halkaisin sen varovasti rautasahalla ja syötin suoraan sähkömoottoriin virtaa,se toimi,joten kasasin,liimasin pikaliimalla nippuun ja löin takas. alko kaikissa ovissa ja luukuissa toimiin keskuslukko,ennen ei toiminu kuin takaluukussa ja bensaluukussa.
varovainen saa olla jos aikoo halkasta,ettei sahaa liikaa.
varovainen saa olla jos aikoo halkasta,ettei sahaa liikaa.
Vectra A -90 c16nz Vectra A CDX -94 x20xev Astra F -94 x16sz
minä sahasin liikaa ja tein siitä entisen tai oli se muutenkin palanut. enkä kyllä usko että on vaikeuksia, jälkiasennus peliin ei montaa johtoa tarvita, jos olet sähkömies niin mitäpä neuvon, osaat lukea paperia ja se riittää, ja jos et saa kytkettyä, niin minä olen niitä röpöstellyt paikallen ja olen jopa onnistunutkin.
opel vectra c 2,2 gts
no eipä noi uudet moottoritkaan ole hinnalla pilattu motonetist niit saa suhtkoht halvalla