aika naurettavaa..

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
juhis85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juhis85 »

onks teille koskaan käyny niin että joku kaveri on ostanu samanlaisen auton kun ittellä on?? sit kun oot ite laitellu sitä niin se tulee katteleen et mitä oot tehny sille ja sit menee kaupaan ostaa samanlaisen auton ja rupee laitteleen sitä samanlaiseks kun mulle.... siis vittu että on naurettavaa.. ainakin mun mielestä.. sanokaa mielipiteenne.. :grin:
Kaikki sopii kun ne pistetään sopiin....
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

No onhan tuo aika onnetonta. Jos ei ole omaa mielikuvitusta, niin katsoisi edes jostakin lehdestä. Siksi olenkin tehnyt itse osat, kopioipa sitten niitä! :wink:

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Jartza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jartza »

...saunan taakse ja...(arvatkaa)
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

Tästä tulikin mieleen että MikkoV, oisko sulla kuvia auton alta että näkis miten se tuplaputkisto siellä takakontin alla menee.

Noissa kuvissa mitä tuolla sinun sivulla on ei näy kuin katin ja välipöntön kohta.

Ja kun olet kerran tuon tuplaputkiston tehnyt niin teekö toisen minulle? :smile:

-M
sami vaan
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sami vaan »

Juhis, oisit otettu et jonkun mielestä sulla on hyvä maku laittamisen suhteen, ja ottaa susta mallia =) Minua ainakin ilahduttaa enemmän se, jos kaveri hankkii samanlaisen biilin, kuin että sanoo: Kannattiko nyt ostaa tuollanen auto? :/
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

On 2003-08-22 11:00, nooppeli98 wrote:
Tästä tulikin mieleen että MikkoV, oisko sulla kuvia auton alta että näkis miten se tuplaputkisto siellä takakontin alla menee.

Noissa kuvissa mitä tuolla sinun sivulla on ei näy kuin katin ja välipöntön kohta.

Ja kun olet kerran tuon tuplaputkiston tehnyt niin teekö toisen minulle? :smile:

-M
Pitää ottaa kuvia kun pääsen tallille kunnon kameran kanssa. Onhan mulla tuo puhelin, mutta siellä alla on sen verran hämärää ettei taida saada kunnon kuvaa. Voinhan tietysti silläkin jotain räpsiä. Taitaa kyllä tulla aika kalliiksi tuon putken tekeminen muille, kun itsellekin se maksoi 600€.

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Vastaa Viestiin