mimmix kirjoitti:
Tota ammumista mä arvelinkin, mutta kun en kuitenkaan tahtoisi ottaa sitä riskiä että joku kuulee. "hitto mikä lehmä tuo akka on..."
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Munniharppu?Rookeri kirjoitti:Mikä on se soitin mikä tulee suun eteen josta soitetaan ilmeisesti yhtä kieltä? Oman suun muodolla saadaan ääni muuttumaan jne.
Lonely plantetin themessä on myös tällä soittimella tehty ääni:
EDIT: Selkein video minkä nopeesti löysin:
EDIT2: Hienosti kaverit vetää didgeridoolla, munniharpulla ja beatboxilla:
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Siksi, että "käsinekädessä" on enemmän puristusta. Hanskan avulla mailaote tukevoituu ja hiertymiset vähenee.Rookeri kirjoitti:Miksi golffissa käytetään vaan toisessa kädessä hanskaa?

Jos minulla on vessan seinässä normaali seinävalaisin, sekä sen alapuolella olevassa peilikaapissa on spotit, jotka toimivat muuntajan kautta, joka on kytketty normaaliin pistorasiaan.
Kysymys siis kuuluu: Voinko liittää spottien pistokkeesta tulevat johdot seinävalaisimen kanssa samoihin liittimiin, ilman että koko kämppä palaa?
Siis jännitehän on ilmeisesti sama, spottien johto ei ole maadoitettu, ja jos olen ymmärtänyt oikein, johtojen napaisuudella ei ilmeisesti ole väliä?
Olisi vaan huomattavan näppärä, kun ne spotit vois olla päällä samaan aikaan jonkun muun sähkölaitteen kanssa...
Kysymys siis kuuluu: Voinko liittää spottien pistokkeesta tulevat johdot seinävalaisimen kanssa samoihin liittimiin, ilman että koko kämppä palaa?
Siis jännitehän on ilmeisesti sama, spottien johto ei ole maadoitettu, ja jos olen ymmärtänyt oikein, johtojen napaisuudella ei ilmeisesti ole väliä?
Olisi vaan huomattavan näppärä, kun ne spotit vois olla päällä samaan aikaan jonkun muun sähkölaitteen kanssa...
^^ ehe ehe, hehku on 40w ja spotit 2x10w...
miksipä ei..zell kirjoitti:Jos minulla on vessan seinässä normaali seinävalaisin, sekä sen alapuolella olevassa peilikaapissa on spotit, jotka toimivat muuntajan kautta, joka on kytketty normaaliin pistorasiaan.
Siis jännitehän on ilmeisesti sama, spottien johto ei ole maadoitettu, ja jos olen ymmärtänyt oikein, johtojen napaisuudella ei ilmeisesti ole väliä?![]()

Miks naisen pitää jauhaa minusta kökköä toiselle naiselle niin, et se suutttuu mulle, ja sit ku rupeen peräämään/selvittämään/oikomaan asiaa ni sit tää toinenki, joka on minusta sitä kökköä puhunu, on mulle vihainen kuullemma loppu elämänsä.
Näinkö niistä miehistä tehdään kusipäitä? Eli ei ittellä tartte tehä mitn, eikä edes puhua kummastakaan mitään, eikä olla kummankaan kans tekemisissä. Riittää vain että tuntee molemmat!
Näinkö niistä miehistä tehdään kusipäitä? Eli ei ittellä tartte tehä mitn, eikä edes puhua kummastakaan mitään, eikä olla kummankaan kans tekemisissä. Riittää vain että tuntee molemmat!
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
^Kai se kuitenkin on parempi olla rehellinen kusipää kuin kaksinaamainen. Ehkä kaikkein pahinta on olla näkymätön.
Kun äitini asuu keskelle ei mitään ja sen tarvisi päästä nettiin. Paikkaan ei tule puhelinverkkoa. Kannattaako sen ottaa liikkuva laajakaista vaikka se ei toimikkaan kuin gprs nopeudella, kun kokeiltiin tuota kannettavaa sielä. Vai kannattaako tietokoneeseen liittaa puhelin jonka kauttaa nettiä käyttää?
Ei se puhelimella yhtään sen nopeammin toimi...Woody kirjoitti:Kun äitini asuu keskelle ei mitään ja sen tarvisi päästä nettiin. Paikkaan ei tule puhelinverkkoa. Kannattaako sen ottaa liikkuva laajakaista vaikka se ei toimikkaan kuin gprs nopeudella, kun kokeiltiin tuota kannettavaa sielä. Vai kannattaako tietokoneeseen liittaa puhelin jonka kauttaa nettiä käyttää?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Aika hidasta on nettiä selata mokkulalla jos se ei toimi 3G nopeuksilla. Toimiskos siellä @450-laajakaista? Kalliimpihan se on kuin mokkula, mutta toimii (lähes) yhtä hyvin kuin kiinteä laajakaista. Porukat otti tuossa sellaisen (1M nopeudella) ja vähintään yhtänopea kuin vastaava ADSL oli.
Edit: typoja...
Edit: typoja...
Vectra A Sport (X20XEV) -95
^^ En tiedä tuosta antenni jutustakaan, kun ei sielä näy telkkarikaan kunnolla, ykkönen ja välillä kakonen
Mutta millään nopeudella tässä ei ole niinkuin merkitystä, et niinkuin pankki asiat saa esim hoidettua. Nyt pitää ajaa aina 30km laskun maksuun.
kunnollinen antennivahvistin töllölle ja mokkula. eikös noilla jo mentäis?Woody kirjoitti:^^ En tiedä tuosta antenni jutustakaan, kun ei sielä näy telkkarikaan kunnolla, ykkönen ja välillä kakonenMutta millään nopeudella tässä ei ole niinkuin merkitystä, et niinkuin pankki asiat saa esim hoidettua. Nyt pitää ajaa aina 30km laskun maksuun.

Mitä tarkoittaa UV-stabiloitu epoksisysteemi ??
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
UV-stabilointi estää haurastumisen auringonsäteilyn vaikutuksesta.Zeni kirjoitti:Mitä tarkoittaa UV-stabiloitu epoksisysteemi ??
ja Epoksi on kertamuovi joka kovettuu kovettajan avulla.
eli epoksi joka ei haurastu arskassa