Jep, näit oikein, olit menossa savelan suuntaan.terokimmo kirjoitti:Ehkä T.K noin kaheksan,yheksän välillä ajoin rajakatua, ja eeron kadulta huomasin sinisen opelin,en kerenny vilkuilemaan paremmin.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
- AP-race/lake
- 'Senator'

itseni bongasin "jeppe jääkarhun ja retron kans malmin nesteellä. äijillä mukanaan hienot opelit
oli siinä messis retron kaverikin,tosin"väärä uskoinen". 
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

^Joo, alkaa Malmin Neste olemaan kohta jo jonkinsortin clubiparkkis 

Jaa pitääköhän alkaa itekkin siinä pyöriin kun ei tästä pukinmäestä sinne pitkä matka ole;)jeppe jääkarhu kirjoitti:^Joo, alkaa Malmin Neste olemaan kohta jo jonkinsortin clubiparkkis
Leteensuon Arjalainen bongattu "fifinsä" kanssa Mierolan grillin pihaan ajamassa (tai mikä Mierolan Silta Cafe nyt nykyään onkaan). Mua et voinut olla näkemättä, tosin tajusitko, että se olin minä onkin eria asia. Olin nimittäin sen hepan selässä kun ajelit n. 1,5 metrin päästä ohi 
J_J2 Kirrin Nesteellä 
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
mimmix samaisessa paikassa.Olisit jääny jutulle.Ihan siisti se audimimmix kirjoitti:J_J2 Kirrin Nesteellä
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Ei muuta ku tuot Opelis sinne rivin jatkoksi joskusG.T.S kirjoitti:Jaa pitääköhän alkaa itekkin siinä pyöriin kun ei tästä pukinmäestä sinne pitkä matka ole;)

T.K ajeli Keljosta meidän tallien ohi tuossa 18 jälkeen. Itse olin fillarilla liikenteessä.On se kyllä livenä hyvän värinen 
bäri bongattu keskustan tuntumasta. 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Jep jep_Jape_ kirjoitti:bäri bongattu keskustan tuntumasta.
Jees. Eikai mun valot häikäisseet pahasti?Bäri kirjoitti: Jep jepJa Hapa1982 tuli eilen saksalassa vastaan, lapa pystyssä.
Corolla samalla tekniikalla ku Lotus Exige
Joku clubilainen oli varmaan hotelli vantaalla tai auto oli ainakin siinä NS. sakkopaikalla mihin mekin tietty vedettiin...
sininen vectra... ja lippu takalasissa...
sininen vectra... ja lippu takalasissa...
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Ei, mutta heti tuli mieleen ettei tainut olla ihan perinteiset kusenkeltaiset polttimot. Xenonit?Hapa1982 kirjoitti:Jees. Eikai mun valot häikäisseet pahasti?Bäri kirjoitti: Jep jepJa Hapa1982 tuli eilen saksalassa vastaan, lapa pystyssä.
Joo, xenonit. Noilla heijastaa liikennemerkit jo niin kaukaa, että on pyörinyt mielessä mitenkähän kovasti ne mahtaa vastaantulijaa häikäistäBäri kirjoitti:Ei, mutta heti tuli mieleen ettei tainut olla ihan perinteiset kusenkeltaiset polttimot. Xenonit?Hapa1982 kirjoitti:Jees. Eikai mun valot häikäisseet pahasti?Bäri kirjoitti: Jep jepJa Hapa1982 tuli eilen saksalassa vastaan, lapa pystyssä.
Corolla samalla tekniikalla ku Lotus Exige