Opel Omega 2,5 tdi v:2000 automaatti

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
Pekoni
'Agila'

Opel Omega 2,5 tdi v:2000 automaatti

Viesti Kirjoittaja Pekoni »

Kaveri olisi tyrkyttämässä minulle kyseistä ooppelia vaidossa menisi opel astra 99 bensa. Mutta Omegalla ajettu noin 350000 juuri leimattu mutta se mikä huolestuttaa niin on seuraavanlainen
etupyörän laakeri vaidettu 10kk sitten ja taas väljä. Onko normaalia.Vesi tulee sisälle? tuulilasin alakulmasta tiivistepala pois voisiko johtua siitä. korjattiin silikoonilla ei tietoa vielä autaako, onko tietoa voisiko olla joku muu. Ja kuskinpuolentaka ovi ei toimi todella jäykkä nuppi kun yrittää vetää ylöspäin, että saa oven auki.Tuulilasi menossa mutta ei haittanut katsastusta onko tietoo mistä halvalla jos vaidan niin kannattaahan sekin sitten vaihtaa. Mites nokkaketju meneekö noilla kilometreillä vaihtoon vai ajeleeko vielä paljon. auto oli minulla viimevuonna lainassa ja toimi kutakuinkin moitteettomasti mutta kulutus oli mielestäni kaupunki ja maantieajossa suuri 10/8 km/100 km. saisiko lastuttamalla kulutusta laskemaan.Kiitoksia jo etukäteen vastauksista ja aurinkoisia päiviä ooppeleiden parissa :peukku:
Mr_Bisnes
'Senator'
'Senator'

Re: Opel Omega 2,5 tdi v:2000 automaatti

Viesti Kirjoittaja Mr_Bisnes »

Oma omega vuosi vettä kans sisälle repsikan puolen tuulilasinvälistä. Oli irronnut liimauksistaan tuo lasi. Kävin vaihdatuttaan uuden lasin ja siihen loppu vuodot.
Opel Omega B1 -98 X20SE
Ex: Opel Kadett E -87, Opel Omega A -90, Opel Vectra A -94, Opel Omega B1 -98, Opel Astra F -93, Opel Omega B2 -99, Opel Vectra A -92, Opel Astra H -07
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Opel Omega 2,5 tdi v:2000 automaatti

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Iso auto ja myös moottori,ei kulje enää pelkällä jalkahiellä ja sitähän on muutkin valitelleet,tuskin kulutusta saat putoamaan millään helpoin keinoin.
Itse murehtisin tuota automaattivaihteistoa kauanko kestää ennen remppaa..On aina kallis korjata ja aniharva itse osaa/ehtii vie se niin paljon aikaa...
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Vastaa Viestiin