Tuo on vissiin yhen paikallisen naispuolisen calibra kuskin iskä. 5.7 minusta tais takakontissa lukia.. on se kyllä hemmetin siisti peli.. Tuosta myynti ilmotuksesta näkee että en ihan hukkapoluilla ole kun veikkaan hemmoa samaksi joka omistaa nuot kummatkiata kirjoitti:Ihan niinkuin tuossa näkyisi sieraimet nokkapellissä (vaikea erottaa tuosta kuvasta vaikka isontaisi) eli olisi ehkä -05 tai -06-mallinen 6.0 LS2.bii kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/omega/2700510ata kirjoitti: Hieno homma jos on Suomeen saatu jo kolmas Monaro/GTO tuon oman keltaisen ja sen Nurmijärven mustan lisäksi. Oliko tuo Roin auto 2004 5.7 vai uudempaa 2005-2006 6.0-mallia muuten? Nuo erottaa helpoiten tuon uudemman 6.0:n scoopeista konepellissä ja myös diffuusori-look-takapuskurista ja pakoputkista molemmilla puolilla autoa.
Etuvalot näyttäisivät tuossa myös olevan vaaleat, eli olisiko tuo kenties tuontiautona tuotu (ei muuttoauto siis), koska alkuperäiset valot ovat mustapohjaiset ja kuviottomilla laseilla ja nuo näyttäisivät erilaisilta, olisiko jopa rihlatut jonkun toisen auton valot? Etupuskuri on Pontiac-versio, mutta oransseja sivuvaloja ei kuvasta erotu, olisiko ne maalattu mustiksi tms. ja sivuvilkku on näköjään laitettu GTO-logon yläpuolelle etulokarissa (minulla on sen alapuolelle laitettu), eikä tuossakaan ole huomattu että sen GTO-logon alla olisi ollut valmis vilkun reikä (tai sitten on ja johto menee sitä kautta tms).
Tuosta Omegan myyntikuvasta näkyy hyvin Omegan ja Monaron yhtäläisyydet ja eroavaisuudet mm. tuon matalamman katon ja viistompien etu- ja takalasien suhteen. Keulalla ei ainakaan kuvassa näy rekisterikilpeä. Mutta kun se vielä Suomeen tuomaton muuttoautona joskus tulossa oleva -06 6.0:kin on musta, niin jossain vaiheessa Suomessa sitten ehkä on 3 mustaa Monaro-GTO:ta, mutta edelleenkin vain yksi keltainen...(ei tuo mustakaan nyt pahan näköinen väri ole)
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Malmin Nesteellähän oli kaikenmoista menopeliä valkean sävyssä. "Holden Commodore" ja Callehan siellä komeili parkkiksella ja tais siellä olla allekirjoittaneen "en kuulu jengiin-vihreä" omega.
Saatettiin itse kuskitkin havaita paikalla, jeppe jääkarhu ja Ap-race/lake.
Oli melkein Malmin paikallismiitti.
Saatettiin itse kuskitkin havaita paikalla, jeppe jääkarhu ja Ap-race/lake.
Oli melkein Malmin paikallismiitti.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
mulla on hopeinen.. tainnu olla omega16tunique kirjoitti:Musta omega eilen abc:llä kahentoista aikaan..Alla mustat azevit punasella raidalla..Oisko ollu Ari-S?
Nopeella vilkasulla valkonen kolmetonninen omega..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
heiluttiko joku mulle lapasta eilen punasesta astra farkusta täällä espoon suunnalla illalla.Ajelin ihte hopeisella vectralla vastaa.
Musta sedan b-omega jonkinnäköisillä härpättimillä ja ainakin tummilla takalaseilla Messukylässä, kirkon kohdalla liikennevaloissa.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Tänään raisiossa sinapin värinen tosi siisti city kadett 
Pöljän ST1sen pihassa siisti sininen GTS vectra isoilla vanteilla. 
A:sta ja C:stä väännettyjä kulkimia. Ja yks G ja 8V
Asukko sää ny vakinaisesti täälä tampereella?Hensku kirjoitti:Musta sedan b-omega jonkinnäköisillä härpättimillä ja ainakin tummilla takalaseilla Messukylässä, kirkon kohdalla liikennevaloissa.
Ja itse turbo bertone gAsta ja farkku opc cVectra lahdenperänkadulla.
Punanen omega club caravan. Lokarissa olevan club logon yläpuolelle oli kirjotettu tussilla OPEL, ja sen logon alle myös tussilla OF FINLAND.
Sarankulmassa katsastusasemalla.
Sarankulmassa katsastusasemalla.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
joo sinä se taisit olla jos kerran ajelit lahteen päin.Hapa1982 kirjoitti:Varmaan tarkoitat minua tuolla jälkimmäisellä bongauksella.jo_le kirjoitti:lahdessa näkyi komee valkoinen b corsa keskustassa parkissa ja kuka tunnustaa ajaneensa valkoisella sedan f astralla kouvolasta lahteen päin?
Tuossa kävelylenkillä bongattuja 3xTigra TwinTop,Astra F Cabrio ja Astra G Cabrio noiden lukemattomien tavallisten mallien lisäksi...
Niin ja paikkanahan oli Bremen.
Niin ja paikkanahan oli Bremen.
Saintiel kirjoitti:Asukko sää ny vakinaisesti täälä tampereella?Hensku kirjoitti:Musta sedan b-omega jonkinnäköisillä härpättimillä ja ainakin tummilla takalaseilla Messukylässä, kirkon kohdalla liikennevaloissa.
Ja itse turbo bertone gAsta ja farkku opc cVectra lahdenperänkadulla.
Juu.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
tänään kempeleessä musta insignia ... nätti oli
-Speedlimit sucks-
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
opel - wir leben autos
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
2kpl mustia c1 vectraa, toisessa oli irmun maski, toisessa vakio maalattu mattamustakisi, molemmissa tais olla tummat alut.. kyl oli hienoja, ainut väri mikä käy c-vecrtaan! 
Useita C1 ja C2 Vectroja,1 Astra H Twin Top ja Corsa B Cabrio...oli muuten ihan v***n ruma...ja yksi tuunattu B Corsa,oli spoileria,helmaa ja 14 tuumaista leveetä huulivannetta,hieno oli.
nämä täällä nahkahousujen maassa...