Olen itse pohtinut ihan samaa. Liikkumiseen riittäisi oikein hyvin joku kauppakassi, mutta eihän se sitten olisi harrastamista..Woody kirjoitti:eikö riitä auto jolla pääseen paikkaan a ja b.
C20LET kilahti / savuttaa
Re: C20LET kilahti / savuttaa
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
ot;nä vielä.Noista kauppakasseista,mitä usein iteltänikin kysytään mikä kannattas ostaa,kun ei me tarvita kun pikku auto jolla pääsee sinne ja tänne.Tuomas kirjoitti:Olen itse pohtinut ihan samaa. Liikkumiseen riittäisi oikein hyvin joku kauppakassi, mutta eihän se sitten olisi harrastamista..Woody kirjoitti:eikö riitä auto jolla pääseen paikkaan a ja b.
Oon sanonu,että kun sen pikkunäppärän auton ostatte ,niin huomaa miten kätevä,sinne on tunkea ittensä sisään ja tavaraa ei mahu yhtään,liikkuvuus pikkuteillä pienillä rekailla huono(siis sohjossa joita täälläkin päin paljon pikkuteitä).
Tuttava perheelle just tommonen c corsa.Olivat ostaneet kun a veccu kävi vanhaksi.
ajoa 15 tkm max vuodessa.
Ja juuri pikkuauton mukavuudet,vielä kun liikkuminen alkanut heikentyä ym."ei sillä saa tuotua sitä tai tätä,pitää lainata joltain autoa."Bensan kulutuskaan ei juuri oo pienempää ku ennen ym.No mahtuuhan se ahtaaseen parkkikatokseen hyvin.
Itelläkin vaihe oli ,että pikkuauto riittää mulle sopivasti,yksin kun ajelen.
Fiestalla parikiin vuotta ajelin ja pääshän silläkin.mutta talvella liikkuminen aika toivotonta.isommalla autolla sama mäki meille pihaan päin normaalilla ajolla ylös ,mutta pikkupyöräsellä mopolla kaiki mitä sai vauhtia ja aina taiteilua ym.
Eikä se kulutuskaan mikään pieni ollut,vaikka sen nyt täysin mullakin pättä miten ajan.ja joas ei aja,nii ei ulu htään,jos ajelee huvikseen niin kuluuhan sitä.Tosin pikkukirppu ja jos koneen ja alustan osalta nopea,niin aika hyvin saa vihasia viivalta jääjiä,jotka jossain vaiheessa pakko tunkee eteen,jos hävinny kiihytyksessä hienolla mersullaan,tai millä vaan.
Joillain tapa ajaa leima loppuun ja vaihtaa toiseen,sama millä ajaa.Itelle aina joku kiintymys,mikä saattaa yht äkkiä,niinku toi kadettikin piti lähtee uudenvuoden päivänä hakeen vaalimaalta.300km,ja aika summassa.muutaman satkun kärri,mut oli saatava.Pari vuotta sitä "maalannu pintaa,kuntoon" ja taitaa jäädä rahapulassa ja muutenkin ei vaan jaksa ,ni tekemättä taas.Joka korjaus ,niinku normaalia poikinut muutaman lisätyön.................
tosi sopiva muuten mulle,kun takapenkki istuin osa käänetty ja pakit ja muut osat siinä ja koira takana omassa osastossaan.saa työkaluja nopeestikkin matkalle lisää jos hommaa muualla.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Ruumiinavaus tehty: Kolmospytyn mäntä sulanut pakopuolelta.