Vectra B lasinpesunesteen määräanturi

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Tubbe
'Diplomat'
'Diplomat'

Vectra B lasinpesunesteen määräanturi

Viesti Kirjoittaja Tubbe »

Eli eli, yritin parhaani mukaan käyttää hakua, mutta ei oikein tuottanut tulosta. Eli ostin motonetistä pissapojan määräanturin, koska johdot löytyy valmiina säiliön luota, mutta anturia ei ole. Minkälainen homma tuo anturin asennus on, jos joku osaisi kertoa kuinka suuri reikä pitää tehdä sinne paikalle, että tuo anturi pysyy kiinni ja ei vuoda nesteitä pihalle. Olen myös kytkenyt nuo pissapojan johdot ajotietokoneeseen, joten pitäisi siis toimia kuin vain lisää anturin.
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Robertx
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra B lasinpesunesteen määräanturi

Viesti Kirjoittaja Robertx »

Joku joskus kirjoitti, että helpompi olisi suosiolla ostaa säiliö, joka on kyseisellä anturilla varustettu, joko käytetty tai uusi. Sellainen ajatus tuli mieleen, että jos jostain löytyisi purkuosana, niin voisi katsoa mallia.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Tubbe
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra B lasinpesunesteen määräanturi

Viesti Kirjoittaja Tubbe »

Joo, olen tehnyt jo reiän ja anturi on kiinni ja ainakaan vielä ei vuoda, toki ajattelin parantaa tuota vielä joskus. Tietääkö kukaan missä se anturi alunperin sijaitsee? Itse laitoin anturin siihen takalasin pumpun viereen, säiliön sisemmälle puolelle, eli pumpun oikealle puolelle.
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vastaa Viestiin