voi poistaa
voi poistaa
Terve.Semmoinen pienimuotoinen ongelma että astrassa vilkkuu moottorin vikavalo koko ajan käynnistäessä,eikä lähde käyntiin.Yrittää kylläkin välillä,mut ei pysy käynnissä.Tälläiset koodit sain siitä ongittua: yksi väläytys tauko viisi väläytystä ja 10 väläytystä tauko kaksi väläytystä.Voisko joku vähän auttaa??Kiitos
Re: opel astra f 1.6 16 v -97 vikavalo vilkkuu
siinä on varmaan ajonesto päällä, katoppa ne koodit tuolta. niin "lue tämä ennenkuin kysyt" moottori ja voimansiirto osiolta. mulla oli siruttomalla avaimella sama juttu kokeile toista avainta jos on.
opel vectra c 2,2 gts
en saa selvää noista koodeista miten ne luetaan,eri avaimilla oon koittanut,mut ei oo apua.Ajonestoa siinä ei ole ollut ainakaan aikaisemmin mun tiedossa.
- kadett90
- OCF Member 2024

1502 ajonestolaitteen ohjausmoduli,ei signaalia
Niin tuotako tarkoittaa ne väläykset mitä laitoin siihen ekaan viestiin??Miten saan sen korjattua?kadett90 kirjoitti:1502 ajonestolaitteen ohjausmoduli,ei signaalia
opel astra f 1.6 16 v -97 vikavalo vilkkuu
itsellä oli tommosta vikaa joskus oli maadotus löysällä tarkistappa ne.
- kadett90
- OCF Member 2024

Viallinen laturikin saattaa kyseisen ongelman aiheuttaa.
No niin,virtalukko vaihdettu ja lähtee käymään kyllä...mutta käy kolmella pytyllä,ruiskuttaa nelospyttyyn ihan helkkaristi bensaa,sillain että kun tulpan ottaa pois,oikein tippasee bensaa tulpan päästä.Kipinä tulee normaalisti.Ruisku suuttimia vaihdettu,mutta ei auta.Edelleen antaa saman vikakoodin eli ajonestolaitetta herjaa.Oisko kellään viisaita neuvoja mikä vois olla vikana?
miten tää dejavuu vai mikä vit,.. tuntuu et saman vastauksen oon ennenkin kompannu kadett90 sen vastaukseen.mutta latureista muitsan ainakin nissanin ja lucas silloin kyseessä,niin ei lähde kämään jos laturi vikika.pikaliitin irti ja pystyy ajamaan.kadett90 kirjoitti:Viallinen laturikin saattaa kyseisen ongelman aiheuttaa.
E:Tuo käyntinlähtö kyllä vois hyvinkin olla maadotuksista ja jotain heikkoa virtaa tai maata(=).
akkukenkä,lämpeneekö?
auttaako kaapeli runkoon miinusnavalta?
tollasia ettisin ja tietty bensapumppu ja rele jos ei saa kunnolla virtaa.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Maadotuksia en oo koittanu,mut miksi se sitä bensaa päästää sinne nelospyttyyn niin paljon,että koko pakoputki on täynnä sitä?terokimmo kirjoitti:miten tää dejavuu vai mikä vit,.. tuntuu et saman vastauksen oon ennenkin kompannu kadett90 sen vastaukseen.mutta latureista muitsan ainakin nissanin ja lucas silloin kyseessä,niin ei lähde kämään jos laturi vikika.pikaliitin irti ja pystyy ajamaan.kadett90 kirjoitti:Viallinen laturikin saattaa kyseisen ongelman aiheuttaa.
E:Tuo käyntinlähtö kyllä vois hyvinkin olla maadotuksista ja jotain heikkoa virtaa tai maata(=).
akkukenkä,lämpeneekö?
auttaako kaapeli runkoon miinusnavalta?
tollasia ettisin ja tietty bensapumppu ja rele jos ei saa kunnolla virtaa.