mut jos jotain seikkoja sais tänne, mitä vois olla?? huollot ja vaihtaako noi pehmeästi sun muuta.
Ei vaan haluais merkkiä vaihtaa!
Kehut ja haukut tänne! ja jos on väärään paikkaan laittanu tän, nii siirtoa oikeaan osioon.
Samaa mieltä.m.k kirjoitti:No aivan varmasti kannattaa vaihtaa niin manuaali- kuin automaattilaatikoihin öljyt säännöllisesti.
Kyllä jo suomen ilmasto-olosuhteet ovat rasittavia olosuhteita, jos vertaa keskieuroopan keleihin.ilsu kirjoitti: Huoltokirjan mukaan ei tarvi öljyjä vaihtaa kuin erityisen rasittavissa olosuhteissa.
liikaa bensa taitaa maistua mun tyyliin.MantaGsi kirjoitti:B2 2,6l Omega on automaatilla erittäin toimiva yhdistelmä muilta osin paitsi kulutukseltaV6:sen alavääntö ja tuo AR35 sopivat mukavasti yhteen.
Tässäpä on käyttökokemuksia 100 000 km osalta ja tarkistuslistaa 1997 mallisesta 2.5V6 OmegastaAntti-89 kirjoitti:ois tarkoitus laittaa automaatti lootalla oleva opeli, ku tulee nykyään jonotettua joka valoissa helsingissä, vantaalla ja lähipaikoilla.. Ei vaan ole kokemuksia opelin automaateista. onko toimivia?? ikäluokkaa b-omega, b-vectra ja g-astra..?? ja melko varmasti bensa koneella tulis, ku ei kilsoja aivan mahdottomasti tule.
Zaffe B on tietysti uudempaa vuosikertaa mutta laitetaas siitäkin vähän tietoaAntti-89 kirjoitti:ois tarkoitus laittaa automaatti lootalla oleva opeli, ku tulee nykyään jonotettua joka valoissa helsingissä, vantaalla ja lähipaikoilla.. Ei vaan ole kokemuksia opelin automaateista. onko toimivia?? ikäluokkaa b-omega, b-vectra ja g-astra..??
Mulla B2 Vectra 2.6 V6:n kulutus on keskimäärin ollut 9,7l/100kmAntti-89 kirjoitti:juu no tuhihan tässä jo infoa asiasta.. kiitos ja![]()
liikaa bensa taitaa maistua mun tyyliin.MantaGsi kirjoitti:B2 2,6l Omega on automaatilla erittäin toimiva yhdistelmä muilta osin paitsi kulutukseltaV6:sen alavääntö ja tuo AR35 sopivat mukavasti yhteen.
![]()
lähinnä b-omega 2.5 v6 ei ois aivan alytön syöppö.. 2.0 taitaa olla vähä laiska tohon koppaan..?![]()
tai sitte b2 vectra 2.0 2.2 tai 2.5l koneella.
jos noista jollakki viel ois kokemuksia..??

On se 2.5 V6:kin liian laiska tuohon koppaan, kun sitä on tuo 3 litranenkinAntti-89 kirjoitti:juu no tuhihan tässä jo infoa asiasta.. kiitos ja![]()
![]()
lähinnä b-omega 2.5 v6 ei ois aivan alytön syöppö.. 2.0 taitaa olla vähä laiska tohon koppaan..?![]()
tai sitte b2 vectra 2.0 2.2 tai 2.5l koneella.
jos noista jollakki viel ois kokemuksia..??