Jonkun e kadett ilmestynyt keltinmäkeen parkkipaikalle,en oo ennen huomannu tolla violetti värityksellä?
Ja kaupan pihassa vectra saanu jo lasit sisään ym.samanlainen aikansa seisoi ja kaadettiin lopulta katolleen oppillaitoksella.

Jep.menossa bilikkaan taas kerran hölmöilemään(ostin pari mittaria).tänään kuitin kanssa takas..... :oops:E:Ja juheksi pyyhkäs ohi tourulassa samalla reissulla muistaakseni.T.K kirjoitti:Terokimmo ajeli n. klo. 17-18 välillä seppälässä vastaan.

tuo paimela ei sano mulle mitäängedautti kirjoitti:timok taisi tulla eilen vastaan kettu-2:lla lahden pohjois puolella, paimelassa. jossain puolen päivän jälkeen...
paimela on n.15km holmasta pohjoiseentimok kirjoitti:tuo paimela ei sano mulle mitäängedautti kirjoitti:timok taisi tulla eilen vastaan kettu-2:lla lahden pohjois puolella, paimelassa. jossain puolen päivän jälkeen...![]()
lahdesta tullaan ohi päivällä jämsästä päin, holmasta nelostielle kohti etelää...huomenna taas...

Jep, aika monesti oltu samoihin aikoihin Holman valoissa, tai sitten tulee työmaan pihasta katteltua kun painatte ohi.timok kirjoitti: tuo paimela ei sano mulle mitään![]()
lahdesta tullaan ohi päivällä jämsästä päin, holmasta nelostielle kohti etelää...huomenna taas...
Jep jepJoGo kirjoitti:Kume ajeli vastaan lapa pystyssä Kyllikinrannan kohalla tänä iltana