Kadetti käyntiin, muttei lähe
Kadetti käyntiin, muttei lähe
Noniin gurut, auttakaas miestä mäessä. Pitkästä aikaa tuli heräteltyä E kadettia käyntiin, 1.6 1-pisteruisku koneella.
Ongelmana on se että starttaa mutta se sanoo pöts aina välillä ja imusarjasta pölähtää?
Tulpanjohdot siinä oli irti, enkä ollu satavarma järjestyksestä, voisko väärä järjestys aiheuttaa tällästä jos sytyttää väärässä kohti?
Jos joku osais kertoo miten ne piuhat menee nii voisin tarkistaa (en huomannu et vvirranjakajassakaa ois mitää lukenu).
Nokkahihna oli ehjä, enkä usko et jako ois mitenkää pielessä kun se kerta viimeks toimi. Bensaa tulee kun sitä suihkus muutenki hapertuneesta letkusta mikä on jo vaihdettu.
Ongelmana on se että starttaa mutta se sanoo pöts aina välillä ja imusarjasta pölähtää?
Tulpanjohdot siinä oli irti, enkä ollu satavarma järjestyksestä, voisko väärä järjestys aiheuttaa tällästä jos sytyttää väärässä kohti?
Jos joku osais kertoo miten ne piuhat menee nii voisin tarkistaa (en huomannu et vvirranjakajassakaa ois mitää lukenu).
Nokkahihna oli ehjä, enkä usko et jako ois mitenkää pielessä kun se kerta viimeks toimi. Bensaa tulee kun sitä suihkus muutenki hapertuneesta letkusta mikä on jo vaihdettu.
Re: Kadetti käyntiin, muttei lähe
...se järjestys siinä virranjakajan kannessa on mulla (1,6 SV, Delco-jakaja) siitä vasemmalta etupyörältä suoraan katottuna:
3....1
4....2
3....1
4....2
Ja eikös noi pytyt lasketa jakopäästä oikealle 1 2 3 4 ?
Kyyllä...
lasketaan mutta se sytytysjärjestys on varmaan kaikissa nelipyttysissiä tuo 1-3-4-2jiivee666 kirjoitti:Ja eikös noi pytyt lasketa jakopäästä oikealle 1 2 3 4 ?
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
Z22XE
Kyllä 1-3-4-2 ja pyörijä pyörii vastapäivään..., tossa mun tiedossa... 
näin on, ja kun löytää ykkösen niin löytyy muutkin helposti.tursas kirjoitti:Kyllä 1-3-4-2 ja pyörijä pyörii vastapäivään..., tossa mun tiedossa...
opel vectra c 2,2 gts
Niimpä löyty joo ja lähti käyntiiki, kiitosta avusta