Onko tänään 3.9 torstaina nyt siis minkäänlaista tapaamista tuolla nihtisillan huoltsikalla ja jos on niin monelta, voisin elämäni ekaa kertaa tulla kattomaan itsekkin paikanpäälle pikaisesti
Jarno kirjoitti:Otas niitä vanhenpiakin mukaan, itse en muista mikä on viimeisin jonka olen selannut. Oisko joku kevään numero...
Asconankin sain just ajoon joten tarkoitus olisi ilmaantua sillä huomenna miittiin.
Ja miksei perjantaina kruisinkeihinkin jos vaan on ehjä vielä...
Nyt vasta ehdin foorumille käymään, mutta on mulla pari vanhaakin mukana, mutta ei näitä tän vuoden vanhoja, ne tuli pakattua aika tiukkaan muiden lehtien sekaan kun on remppa käynnissä himassa... Mutta on tossa tosiaan muutama vähän vanhempi aiemmilta vuosilta mukana kyllä. Täytyy ottaa joku toinen kerta sitten niitä muita tän vuoden numeroita mukaan taas. Kun raivaa nuo lehtipinot uudestaan...
Haha minähän se olin joka siin kyyhötti, venasin kärsivällisesti yhtä tuttua, joka ei sitten päässytkään tulemaan en oikein kehdannut tulla, pitää ensi kerralla olla rohkeampi
KeSiS85 kirjoitti:Haha minähän se olin joka siin kyyhötti, venasin kärsivällisesti yhtä tuttua, joka ei sitten päässytkään tulemaan en oikein kehdannut tulla, pitää ensi kerralla olla rohkeampi
Meinasin kysyä et oletkos tulossa kun siihen viereen parkkeerasin mut sit aattelin et kyl sä varmaan oot tuloss...
Joo tarkoitus ois tulla ja nyt sit tuun vaikka väkisin hakeen sieltä corsasta sen yhdenkin matkaan;)
Ja joo jos saatais jokin kerho parkki silleen siihen sivuun ettei niinkuin aina et siel on jokin muu auto tai virkavalta siel välissä ettei mitään kuvaa voi ottaa
G.T.S kirjoitti:Joo tarkoitus ois tulla ja nyt sit tuun vaikka väkisin hakeen sieltä corsasta sen yhdenkin matkaan;)
Ja joo jos saatais jokin kerho parkki silleen siihen sivuun ettei niinkuin aina et siel on jokin muu auto tai virkavalta siel välissä ettei mitään kuvaa voi ottaa
siis meinaattekste siihen sen pesun viereen vai mihin?
Eiks ne kylmäpumput oo oikeella edessä siitä katsottuna missä nyt on pidetty autoja?