Niin, lukekaa otsikosta,
saako jostain hommattua niitä pyöreitä sivusuuntavilkkuja, jotka tehtaalla laitettuna on "kauniin oransseja",
saako niitä jostain valkoisina tai tummina?
kyse on siis A vectrasta. 1993
tahtois niiden orkkisten tilalle hienommat.
Kirkkaita tarvikevilkkuja niiden tilalle on tunnetusti laitettu (itsellänikin on tarkoitus laittaa). Taitaa löytyä ihan tarvikeliikkeiden valikoimista....
Noiden tilalle voi helposti laittaa vaikka B-Vectran, F- tai G-Astran vilkut pienellä sovelluksella. Kyllä niitä pyöreitäkin on tehty kirkkaina ja tummina, mutta mitä järkeä on laittaa toisenväriset rumat, kun voi laittaa paremman näköisetkin. Oman Vectraan piti laittaa G-Astran tummat vilkut, mutta laitoinkin ne sitten Calibraan, pitäisi jossain vaiheessa ostaa toinen satsi niitä että saisi siihen Vectraankin ne vaihdettua. MHW:n tummia, kirkkaita ja värillisiä sivuvilkkuja saa ostaa ainakin Sutiilta.
mulla on itellä nuo "k" vilkut pienellä sovituksella hienosti sopii ja sit kaverille laitoin just noi fordin neliskanttiset ei niin hienot mutta kirkkaat hiukan viilaa koloo molemmille puolille ja eiku kiinni.
Jos viilaat reikiä muistathan laittaa ruosteenesto maalia paljastuneelle pellille.
laitoin kadettiin tollaset 'k'malliset.
sahasin vaan k-vilkun kiinnityksen pois ja liimasin kadetin vilkun kantaan. sitte leikkasin kumista siihen tiivisteen. hyvin pysyy.
Iste laitoin juuri nuo yleismalliset vilkut jotka ovat cd:n kuvastossa juuri tuo malli H. Eli vanhasta vilkusta jäi vain johdot ja johtojen päissä olevat metalli liittimet. Liittimet ovat vähän työläät irrottaa ja vilkuista joutuu viilaamaan ne kiinnikkeet pois ja vähän viilalla muokkaamaan itse vilkun kantaa. Helppo homma. Itse sain aikaa kulumaan tuohon hommaan noin 15 minuuttia, eikä johtoja tarvinnut liittää tai katkoa.
En muista mitä G-Astraan tarkoitetut tummat sivuvilkut Sutiissa maksoivat, hinta löytynee jostain Sutiin sivuilta. Niissä tuli mukana itse vilkut, niiden pohjat sekä oranssit polttimot. Johtoja ei tullut mukana, itse juotin johdot vilkun pohjan liittimen nastoihin ja vedin johdot etuvilkuille, joista otin signaalin, tuonti-Calibrassa kun ei ollut sivuvilkkuja lainkaan.
On 2003-09-04 19:42, pkh wrote:
Iste laitoin juuri nuo yleismalliset vilkut jotka ovat cd:n kuvastossa juuri tuo malli H. Helppo homma. Itse sain aikaa kulumaan tuohon hommaan noin 15 minuuttia, eikä johtoja tarvinnut liittää tai katkoa.
Mukava kuulla, kävin ite tilaamassa tänään Kadettiin tommoset H:t. Ei ollut hyllyssä paikallisella CD Cardic myyjällä.