A omega-B senator takakaaret mistä?
A omega-B senator takakaaret mistä?
motonetissä ei oo niin mistäs sais takakaaret? suoria saa mutta ei pyöreitä...
Re: A omega-B senator takakaaret mistä?
A-omegaan ei saa pyöreitä kaaria vaan ainoastaan suoria.. Ja senatoriin myydään koko takakylkipala kerralla jonka saa ainoastaan marmoritiskiltä eli ei tarvikkeena..
Ebayssä olen joskus törmänny senatorin korjauspaloihin.
no näin arvelinkin.. täytyy sitten vääntää pellistä sellaset pirun hienot 
Noin viiden minuutin googletuksella löytyi tuollaista tietoa >> http://www.atp-autoteile.de/Hitlist.aspx?ctp=2151481
ei sano mulle muutaku et niit jossai on myynnissä. epäilyttää vaa tollaset ulkomaalaisilta sivuilta tilaaminen. ja varmaan kestääkin pari viikkoo..telwin kirjoitti:Noin viiden minuutin googletuksella löytyi tuollaista tietoa >> http://www.atp-autoteile.de/Hitlist.aspx?ctp=2151481
No siinä tapauksessa sun on varmaan ite väännettävä ne kaaret.
Suomesta kun niitä ei saa.
Suomesta kun niitä ei saa.
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Kyllähän tuohon on soviteltu vaikka mistä noita kaaria, ite päädyin tekemään itse. Seuraavat sovitankin sitten jostain..
Mullakin ois parit harjoituskappaleet, jotka ainakin sillon näytti olevan liian pienellä säteellä. Noita nykyisiä kun katsoo, niin muistuttaa aika lailla a-vectraa. Tuolla pari kuvaa, myyn edullisesti nuo ylimääräset kuhan löydän jostain.
http://kuvablogi.com/blog/19771/2/
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
noh nyt pitäs tulla tarvike kaaret virosta. muutaman kympin kipale. saa nähä mimmoset tulee
saletisti jotku omegan suorat kaaret tai sit jopa senatorin mut 2 kpl saman puolen 
no yllätys yllätys sieltäkään niitä ei saa
viroilaisen sanaan ei oikee voi luottaa."kyllä minä saada ne sieltä. minä äske soitti ja varmisti"
noh nyt tilasin paikalliselta varaosa myyjältä b-omega sedanin kaaret. joita ei motonettikää tuntenu. näyttäs ainaki jokseenki saman laisilta.
noh nyt tilasin paikalliselta varaosa myyjältä b-omega sedanin kaaret. joita ei motonettikää tuntenu. näyttäs ainaki jokseenki saman laisilta.
On vaan paljon lyhyemmät.
joo vähä oli.. mut kyl ne jotenki siihen sai istutettua.jariz kirjoitti:On vaan paljon lyhyemmät.
Laitas kuva 
toinen vasta vaihettu. piru ku ei tajunnu ottaa kuvaa ennen ku alko kittaa sitä. nyt siis kittaus kesken. täytyy ottaa oikee kuvatjariz kirjoitti:Laitas kuva
jossai foorumil sai lisättyy kuvan tähän tekstin joukkoon. täälläki se vissii jotenki onnistuu mutta sitä mä oo oppinu.