FK angel eyes vs Depo angel eyes
FK angel eyes vs Depo angel eyes
Kummatkohan mahtavat olla paremmat?
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
Re: FK angel eyes vs Depo angel eyes
En tiedä mihin autoon olet valoja suunnittelemassa?
Itse olen ostanut A-Vectraan ensin FK:n enkelit (hajosivat kolarissa) ja sitten Dectanen enkelit.
Dectaneissa luki "Depo" lasissa ja FK:issa luki "FK" mitään muuta eroa niissä ei ollut!
Hinta Completoksella: FK:t 162,10€ ja Dectanet 201,00€
Tuote selosteessa lukee, että Dectaneissa on rinkulat ledeillä, mutta tosiasiassa näin ei ollut! Rinkulat olivat hehkulankapolttimoilla.
Dectanen surempi hinta ei ole perusteltu, koska ainoa ero FK:hon oli vain teksti lasin reunassa. Ilmoitin siitä Completokselle joka palautti hinnan erotuksen.
Kumma kun eivät ole sivulleen asiaa korjanneet...
Takakannet ja kannentiivisteet noissa on molemmissa huonot. Otin vanhoista alkuperäisumpioista paremmin istuvat takakannet tiivisteineen.
Itse olen ostanut A-Vectraan ensin FK:n enkelit (hajosivat kolarissa) ja sitten Dectanen enkelit.
Dectaneissa luki "Depo" lasissa ja FK:issa luki "FK" mitään muuta eroa niissä ei ollut!
Hinta Completoksella: FK:t 162,10€ ja Dectanet 201,00€
Tuote selosteessa lukee, että Dectaneissa on rinkulat ledeillä, mutta tosiasiassa näin ei ollut! Rinkulat olivat hehkulankapolttimoilla.
Dectanen surempi hinta ei ole perusteltu, koska ainoa ero FK:hon oli vain teksti lasin reunassa. Ilmoitin siitä Completokselle joka palautti hinnan erotuksen.
Kumma kun eivät ole sivulleen asiaa korjanneet...
Takakannet ja kannentiivisteet noissa on molemmissa huonot. Otin vanhoista alkuperäisumpioista paremmin istuvat takakannet tiivisteineen.
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Depo valmistaa osan FK:n enkeleistä...
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Mulla oli Omegassa angelit valkoisilla ledeillä, mun mielestä hehkulankaiset on paremman väriset, erottuu valoisallakin.
Tuli ostetuu noi enkelit depoina mut sonarit sielt tuli.
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
eli loppu peleissä ne kaikki taitaa tulla samasta taivanilaisesta tehtaasta eri merkillä.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.