Ajotietokoneen aktivointi C-vectraan
Ajotietokoneen aktivointi C-vectraan
Eli alla on C-Vectra vm 2004, business-malli isolla näytöllä. Näyttö kertoo ilmastoinnin lämpötilan ja kellonajan, mutta ei mitään kulutustietoja? Ohjekirjan mukaan viikseä klikkailemalla pitäisi saada näkyviin nämä tiedot. Eli tämä tarkoittanee sitä, että autossa on ajotietokonevalmius, mutta sitä ei ole aktivoitu?
Onnistuuko tuo aktivointi Opel-liikkeissä mihin hintaan? Ja saakohan vakiosoittimeen mp3-tuen pelkällä ohjelmoinnilla?
Onnistuuko tuo aktivointi Opel-liikkeissä mihin hintaan? Ja saakohan vakiosoittimeen mp3-tuen pelkällä ohjelmoinnilla?
Re: Ajotietokoneen aktivointi C-vectraan
Soittimen suosittelen vaihtamaan suoraan CD 30MP versioon joka on -05 eteenpäin. Toimii ihan arkikäytössä.
Mulle kertoivat ohjelmoinnin hinnaksi n 130€. Jätin väliin
Mulle kertoivat ohjelmoinnin hinnaksi n 130€. Jätin väliin
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Hoituu tosiaan tuolla ohjelmoinnilla odottaessa ja hinta tuota luokkaa mitä margus mainitsi. Tuo mp3 tuki tulee niin ikään tuon uudemman soittimen kanssa.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
60 € paikallisessa Opel-pajassa. 
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Itsellä olisi tuollainen CD30 MP3 soitin ylimääräisenä. Jos kiinnostaa ota yhteyttä yv tai k_jarvinen@hotmail.com

missä paikallinen sijaitsee? Kaukana Lahdesta?Durden kirjoitti:60 € paikallisessa Opel-pajassa.
Kaikenlaista harmia......
Jyväskylä, Orenius Oy. Ainakin puhelimessa sanoivat tuon hinnaksi, kun varauksen tein.marqus kirjoitti:missä paikallinen sijaitsee? Kaukana Lahdesta?Durden kirjoitti:60 € paikallisessa Opel-pajassa.
Moi
Mitä pitäisi sisältyä tuohon ajotietokoneeseen.
Kysyn kun itse kävin aktivoimassa k.o. laitteen ja ilmestyi kaksi muistipaikkaa kulutus/matka sekä ajoajan näyttö
, lysti maksoi vikakoodin luennan yhteydessä 17euroa.
Kysyn kun itse kävin aktivoimassa k.o. laitteen ja ilmestyi kaksi muistipaikkaa kulutus/matka sekä ajoajan näyttö
Ainakin ohjekirjassa lukee, että ajotietokoneeseen kuuluu seuraavat toiminnot:pahaolo kirjoitti:Moi
- toimintasäde
- todellinen kulutus
- keskikulutus
- hetkellinen kulutus
- keskinopeus
- osamatka
- asetukset
Juuri nuo siihen tulivat ihailtavaksi, kun omaan autooni teetin tuon aktivoinnin. Tehtiin 150 tkm huollossa vikakoodien luvun yhteydessä ja kustansi 0€.Durden kirjoitti:Ainakin ohjekirjassa lukee, että ajotietokoneeseen kuuluu seuraavat toiminnot:pahaolo kirjoitti:Moi
- toimintasäde
- todellinen kulutus
- keskikulutus
- hetkellinen kulutus
- keskinopeus
- osamatka
- asetukset
Opel Vectra C V6Turbo
Nyt on ajotietokone Vectrassa.
Hintaa tuli operaatiolle 60 €, ei mielestäni kallis hinta. Paikkana siis Orenius Oy Jyväskylässä - asiallista ja ammattitaitoista palvelua muutenkin sieltä saanut, suosittelen!
Hintaa tuli operaatiolle 60 €, ei mielestäni kallis hinta. Paikkana siis Orenius Oy Jyväskylässä - asiallista ja ammattitaitoista palvelua muutenkin sieltä saanut, suosittelen!
Mikä on todellinen kulutus ? keskikulutus ja hetkellinen tietysti löytyy mutta todellinenDurden kirjoitti:Ainakin ohjekirjassa lukee, että ajotietokoneeseen kuuluu seuraavat toiminnot:pahaolo kirjoitti:Moi
- toimintasäde
- todellinen kulutus
- keskikulutus
- hetkellinen kulutus
- keskinopeus
- osamatka
- asetukset
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00
Pelkkä litramäärä, ei tosiaan ehkä kaikista kuvaavin nimi...driver kirjoitti: Mikä on todellinen kulutus ? keskikulutus ja hetkellinen tietysti löytyy mutta todellinen
niin tietystisamulis kirjoitti:Pelkkä litramäärä, ei tosiaan ehkä kaikista kuvaavin nimi...driver kirjoitti: Mikä on todellinen kulutus ? keskikulutus ja hetkellinen tietysti löytyy mutta todellinen
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00