on se jännä ku autoliikkeeseen tullut auto ja tehoa heti lisää 40hp.. kyllä ne osaa kusettaa. tai sitte edellinen omistaja kusettanu mut veikkaan että liike.
_Jape_ kirjoitti:on se jännä ku autoliikkeeseen tullut auto ja tehoa heti lisää 40hp.. kyllä ne osaa kusettaa. tai sitte edellinen omistaja kusettanu mut veikkaan että liike.
Joo tuohan menee yleensä niin että 150 heppaa vakiona, vapari + 15heppaa, lastu + 15heppaa, öljyjen ja nesteiden vaihto + 10heppaa.. Sitteku on vielä vähä pörisevää putkea nii noissahan on äkkiä persedynolla se 200heppaa jo
_Jape_ kirjoitti:on se jännä ku autoliikkeeseen tullut auto ja tehoa heti lisää 40hp.. kyllä ne osaa kusettaa. tai sitte edellinen omistaja kusettanu mut veikkaan että liike.
Tuolla lukee, notta "piristetyllä koneella". Ja sekö ei sitä sitten ole?
Toisaalta aateltuna niin oikeasti kunnon nokilla, säädettävillä pyörillä, bensanpainetta vähän ylemmäs, oikealla lastulla niin voi olla hyvin mahdollista realistinen teho 190 heppaa, mutta asiahan ei minulle tietysti kuulu vaikka siltikin kommentoin ku ei oo muutakaan tekemistä
_Jape_ kirjoitti:no jos halppis lastulla ja putkistolla tulee noi niin ok ok. tuttu sano että 162hp tossa.
Ei tuo 190 heppaa oo mahollista ku hiton kalliilla lastulla ja kalliilla nokilla ja pyörillä oikein säädettynä + kantta pitää muokata. Mitä katselin tuon entisiä ilmotuksia nii ihan vakio tuo on..
Koneen piristyksellä tuo varmaan tarkottaa tässä tapauksessa jakopääremppoja jne.
Mun mielestä ihan tavallisella xe:llähän tuo oli. Tosin en tiedä mikä on se ripeämpi xe. Kadetissa oli toki 20xe joka oli vähän ripämpi, mutta tuossa ei sellaista kuitenkaan ole, vaan normaali 150 hv c20xe. Vai meinasitko, ettei auto ole xev:llä tai 1.8:lla.
Mun mielestä ihan tavallisella xe:llähän tuo oli. Tosin en tiedä mikä on se ripeämpi xe. Kadetissa oli toki 20xe joka oli vähän ripämpi, mutta tuossa ei sellaista kuitenkaan ole, vaan normaali 150 hv c20xe. Vai meinasitko, ettei auto ole xev:llä tai 1.8:lla.