Mistä löytys Calibraan muita korisarjoja kuin Riegerin tekemää tai Rieger-replicoita. Tuntuu, että joka paikassa myydään vain niitä samoja palikoita. Jos joku tietää mistä löytäis vähän erilaisia palikoita niin olisin kiitollinen informaatiosta. Nettiosoitteita???
Oon ite kanssa meinannu ruveta tekemään calibraan eteen ja taakse puskurinjatkeita.On vaan niin vittumaisen muotoinen toi etupuskuri.Siis tehdä siitä spoilerille muotoa.Ja evosiipeä meinasin kanssa kokeilla taakse.Finnfoamia vaan rautakaupasta ja veistelemään.
Ainakaan mun silmiin ei ole osunut ketään, kuka toisi maahan Lenkin palikoita. Ajattelin tilailla suoraan heiltä jotain pienempää ens alkuun ja jos homma toimii niin joulupukille tulee kivaa listaa...
Mitenkäs tuo finnfoamin käsittely onnistuu, taitaa olla aikalailla suht helppoa materiaalia?
Mitenhän tuo kestää pakkasta ja kolhuja? Mitä tuo Gel-goat pinta tarkoittaa? Kuullu juttua että noita itsetehtyjä saapi paikkailla säännöllisesti ku meinaa lohkeilla paloja? Hieno on kyllä tuo puskuri...
mulla on tuollainen samanlainen puskuri. ei lohkeile koska tehty kokonaan samasta materiaalista, eli ei mikään pakkeli viritys. gelgoat on vaan pinnassa oleva "maali" jonka avulla saa kestävän ja huokoisemattoman pinnan. gelgoatin alla tietenkin kuitu.