Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Nipe
OCF Member 2015

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Nipe »

...
Nipe
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Ioni kirjoitti:
Nipe kirjoitti:Mikä olis hyvä nettisivu asunnon myymiseen ?? Aattelin ensin koittaa ite ja jos ei onnistu niin sit vasta turvaudun välittäjään :nerd:
Suosittelen lämpimästi myymään itse, varsinkin jos ja kun osakkeesta ymmärtääkseni kyse? Silti saat useita yhteydenottoja kaikenmaailman puoskareilta.
Ota perusjutut selville, mitä papereita tarvitset sekä miten edetä kun tarjous tehdään, ennen ensimmäistä näyttöä.

Hyvät kuvat on todella tärkeää. Itse väsäsin paintilla myös "suuntaa-antavan" pohjakuvan. Sain oikein kehuja siitä. :D
Osakettahan tässä oon myymässä juu.Kuvia räpsäsin ja liitin pohjakuvan mukaan, papereitakin tilailin isännöitsijältä, nyt vaan odotellaan tuleeko muilta kun välittäjiltä yhteydenottoja :D vajaa tunti ilmotuksen jättämisestä tuli ensimmäinen puhelu välittäjältä :bonk:
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

^ Ei sinne klooriveteen kannata mennä pulikoimaan, jalkasienen saa saunasta ja ne kaikki muijat sekä kyttääjä äijät lirittää sinne altaaseen, puntteja vaan nostelet himassa tai sitten meet varastoon töihin... :D
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

tursas kirjoitti:^ Ei sinne klooriveteen kannata mennä pulikoimaan, jalkasienen saa saunasta ja ne kaikki muijat sekä kyttääjä äijät lirittää sinne altaaseen, puntteja vaan nostelet himassa tai sitten meet varastoon töihin... :D
Käy hyvissä uimaloissa, niin sieltä löytää uskomattoman hyväkroppaisia naisia. :wink:
TBD
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Rookeri kirjoitti:Emmä sinne katselemaan menny vaikka iha ok vartaloinen kaveri onki mukana..
No mä en sun miesten kattelustas ja vartaloista tiedä, naisista puhuin. :D
TBD
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Rookeri kirjoitti:Miten jos käy 4-5 kertaa viikossa uimassa, vetäis näin aluks 1km/kerta niin miten hyvin tuo kehittää ylävartaloa jos vertaa esim punttisalia? Nyt käyny lauantaista alkaen jo 3 kertaa.
Riippuen vähäsen millä tyylillä uit, vai lillutko porealtaassa kellukkeitten kanssa. Laita Hanna-Maria Seppälälle viestiä, että minkalaista puuroa ja pulkkaa kannattaa uinnin ohella vetää jotta saa niin leveät hartiat :lollis:
Jalava
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jalava »

Nyt olen jo muutamia kertoja bongaillut kylpyhuoneen lattialla vilistämässä pieniä "hopean" väirisiä ötököitä. Joka kerta olen nähnyt niitä valetavan vain yhden kerrallaan, mutta nyt alkaa jo huolestuttaa ovatko ne juurikin sokeritoukkia jotka voisivat olla merkki kosteusvauriosta.

Tietääkö täällä kukaan sopisiko mikään muu hyönteinen tuohon kuvaukseen eli pieni hopeinen, toukkamainen, mutta kuitenkin vikkelästi ohuilla jaloilla vipeltävä ökkiäinen?

Kyseessä on yksityiseltä vuokrattu kerrostaloasunto joten mikäli kyseessä todella on kosteusvarurio niin kenen vastuulla mahdolliset remontit ovat?
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Mun käsittääkseni et ainakaan sinä ole vastuussa, jos et omalla toiminnallasi ole selkeästi aiheuttanut sitä. Esim. rakenteisiin vuotavilla liitoksilla tai vastaavalla.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

^^^
Silloin kun itse harrastin uintia, tuli semmonen 10km viikossa. Olin lusmu ja kävin yleensä vaan kolme kertaa treeneissä, eli kerralla uitiin 3-4km. Tommonen yks kilsa tulee muistaakseni lopulta tosi nopeesti täyteen. Muistankohan nyt ihan väärin mutta että rintauinnilla (=ainakin mulle se hitain laji) menis semmonen 20min...?
Jos haluut vaan ison yläkropan ni ui perhosta ja rintaa.

Ohh pitäsköhän kaivaa vanhat arenat esiin ja lähtee pitkästä aikaa kokeileen Kuva

^
Eikös sokeritoukat ole ihan tavallisia ja leviää viemäreitä pitkin?
Itse olen ainakin nähnyt niitä ihan uudessa talossa jossa ei varmastikaan ollut mitään kosteusvaurioita. Kosteudesta ne tietty pitää, mutta viemärithän on...
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

mimmix kirjoitti:^^^
Silloin kun itse harrastin uintia, tuli semmonen 10km viikossa. Olin lusmu ja kävin yleensä vaan kolme kertaa treeneissä, eli kerralla uitiin 3-4km. Tommonen yks kilsa tulee muistaakseni lopulta tosi nopeesti täyteen. Muistankohan nyt ihan väärin mutta että rintauinnilla (=ainakin mulle se hitain laji) menis semmonen 20min...?
Jos haluut vaan ison yläkropan ni ui perhosta ja rintaa.

Ohh pitäsköhän kaivaa vanhat arenat esiin ja lähtee pitkästä aikaa kokeileen Kuva
Sää voisit sitten hinata mua kun mää kellun jossain uimapatjalla ja huutelen väliaikoja :lol:
Jalava
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Jalava »

Presterin kirjoitti:Mun käsittääkseni et ainakaan sinä ole vastuussa, jos et omalla toiminnallasi ole selkeästi aiheuttanut sitä. Esim. rakenteisiin vuotavilla liitoksilla tai vastaavalla.
Enpä moisia ole itse ainakaan tehnyt.

Juuri lueskelen tietoa näistä sokeritoukista ja niiden torjuntakeinoista, mikäli ne niitä nyt ovat.
Pitänee noita kikkoja kokeilla vaan jos niitä alkaa vaan enenemissä määrin tulemaan niin kai sitä pitää sitten soitella isännöitsijälle, että saisivat jonkun mittaamaan noita kosteusarvoja.

Kyllähän netissä näyttää monet kirjoittelevan, että yleisiä otuksia ovat vaan olivatpa tai eivät niin minä en moisista mongertäjistä pidä. :D
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ei ne sokeritoukat ole merkki kosteusvaurioista, joten sen puolesta voit olla huoleti.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Onko etumoottoriset porsset boxereita?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

-JPA- kirjoitti:Onko etumoottoriset porsset boxereita?
Cayennessa V6 tai V8

Wikipediasta:

"Moottorit

Cayennessa käytetty V8-moottori oli Porschen ensimmäinen V8-moottori sitten vuoden 1995, kun Porsche 928 -mallin valmistus lopetettiin. Ensimmäisen sukupolven V6-moottorissa sylinterikulma on 15 astetta, mutta toisen sukupolven mallissa se on pienennetty 10,6:een. Molempien sukupolvien Turbo-mallin V8-moottorissa käytetään kahta turboahdinta.
TBD
apusähis
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja apusähis »

Mistä ihmeestä saa Viron (tallinnan + lähikaupunkien) kartat jossa näkyy kaikki kaupat ja niiden nimet? Laivalta ei saanut, tallinnan terminaalista ei saanut kun jotain ihmeen muistomerkki karttoja. virowebistä ei saanut.
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Vastaa Viestiin