Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
mimmix tänään tuossa autobestin kulmalla liikennevaloissa puhuit luuriin.Piipattiin sulle siitä punasesta astrasta mut olit niinkuin et olisi tuntenut. Sulla pitää hommata silmälasit 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Sama kulkine jäi mun jalkoihin Siikajoentiellä päivänä muutamana kun töistä tulin..Nilemma kirjoitti:Kuka tunnustaa ajavansa mustalla A-Omegalla Raahen seudulla?Jos en aivan väärin nähnyt, niin oli klubitarra takalasissa. Saattoi tosin olla näitä HTS:ään menijöitä, eikä paikkakuntalaisia...
Ja oli klubitarra takalasissa..
No kato nyt tuotaki....
Opel Kadett B Fetival - 72
Opel Kadett B Fetival - 72
- AP-race/lake
- 'Senator'

"jeppe jääkarhu" ja jääviilee calle nähtynnä koskelassa 
Nythän tuo kyseinen Omega oli Nettiautossa myytävänä, joten en ole harhoja nähnyt. 2.6 -litrainen...jone kirjoitti:Sama kulkine jäi mun jalkoihin Siikajoentiellä päivänä muutamana kun töistä tulin..Nilemma kirjoitti:Kuka tunnustaa ajavansa mustalla A-Omegalla Raahen seudulla?Jos en aivan väärin nähnyt, niin oli klubitarra takalasissa. Saattoi tosin olla näitä HTS:ään menijöitä, eikä paikkakuntalaisia...
Ja oli klubitarra takalasissa..
Anteeksi,J_J2 kirjoitti:mimmix tänään tuossa autobestin kulmalla liikennevaloissa puhuit luuriin.Piipattiin sulle siitä punasesta astrasta mut olit niinkuin et olisi tuntenut. Sulla pitää hommata silmälasit
olin tuolloin aivan poissa tolaltani.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Juu huomasin että et ollu aivan oma itsesi.mimmix kirjoitti:Anteeksi,J_J2 kirjoitti:mimmix tänään tuossa autobestin kulmalla liikennevaloissa puhuit luuriin.Piipattiin sulle siitä punasesta astrasta mut olit niinkuin et olisi tuntenut. Sulla pitää hommata silmälasit
olin tuolloin aivan poissa tolaltani.
- AP-race/lake
- 'Senator'

"jeppe icebear" ja calle bongattu työmatkalla pihliksessä. 
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Vaihteeks törmäillään töistä päästyämme, eikä aina aamulla sinne mennessäAP-race/lake kirjoitti:"jeppe icebear" ja calle bongattu työmatkalla pihliksessä.

Hankkikaa jo huone oikeestijeppe jääkarhu kirjoitti:Vaihteeks törmäillään töistä päästyämme, eikä aina aamulla sinne mennessäAP-race/lake kirjoitti:"jeppe icebear" ja calle bongattu työmatkalla pihliksessä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- AP-race/lake
- 'Senator'

tämä on sitä köyhän hupiaTJT kirjoitti:Hankkikaa jo huone oikeestijeppe jääkarhu kirjoitti:Vaihteeks törmäillään töistä päästyämme, eikä aina aamulla sinne mennessäAP-race/lake kirjoitti:"jeppe icebear" ja calle bongattu työmatkalla pihliksessä.
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

AP-race/lake kirjoitti:tämä on sitä köyhän hupiaTJT kirjoitti:Hankkikaa jo huone oikeestijeppe jääkarhu kirjoitti:Vaihteeks törmäillään töistä päästyämme, eikä aina aamulla sinne mennessäAP-race/lake kirjoitti:"jeppe icebear" ja calle bongattu työmatkalla pihliksessä.

No nyt mie näin sut J_J2 sielä Puuppolassa
En tiedä kerkesitkö nähdä mun moikkauksia, oli kyllä kabiini täynnä käsiä mutta olit jo menny ohi.
En tiedä kerkesitkö nähdä mun moikkauksia, oli kyllä kabiini täynnä käsiä mutta olit jo menny ohi.
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Joku punaisella g-astralla, jossa logo takalasissa. Ajeltiin myrtsissä ja kehällä.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
undertaker paineli kauheata kyytiä äsken ohi 3-tiellä astralla 
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Juu kyllä mä näin että huomasit mutmimmix kirjoitti:No nyt mie näin sut J_J2 sielä Puuppolassa![]()