Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!

Viesti Kirjoittaja TJT »

zell kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091 ... 1_uu.shtml

Voi jumalauta taas. :evil: Kuski yllättäen päissään, ja yllättäen myös ainut joka ei kuollut. :evil:
Tälläisista tapauksista aina väkisinkin miettii, että mikä on matkustajat ajanut alaikäisen kortittoman rattijuopon kyytiin?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

TJT kirjoitti: Tälläisista tapauksista aina väkisinkin miettii, että mikä on matkustajat ajanut alaikäisen kortittoman rattijuopon kyytiin?
Tarpeeksi "neuvoa antavaa" alle sekä joukossa tyhmyys tiivistyy. Ikävä kyllä seuraamuksia saadaan lukea turhankin usein lehdistä.
TBD
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

tursas kirjoitti:
"- Olit mukava. Enempää en muista tapaamisestamme. En tiedä, mistä olet kotoisin tai mikä sinun nimesi on. Menimme asunnolleni ja aamulla olit poissa." Akka vetäny varsinaiset perslärvit tai sitten oli tyrmäystippoja tjtn... :D
Tänkin mä tiesin.... Tanskalaisäidin YouTube-video olikin huijaus
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200909 ... 1_ul.shtml
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Oliko mitenkää yllättävää että toisessa lehdessä viitattiin sukujen välisiin riitoihin....
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

26-vuotias poliisi ajoi työautolla rajun kolarin
Keskiviikko 16.9.2009 klo 09.14 (päivitetty klo 09.46)

Nuori konstaapeli loukkaantui työtehtävissä vakavasti.

Alueen nopeusrajoitus on 70 kilometriä tunnissa. Poliisi ei vielä osaa tarkkaan sanoa, kuinka lujaa loukkaantunut kuljettaja ajoi.

- Joskus täytyy ajaa lujaa myös tutkintaan liittyvissä tapauksissa, Hirvonen muotoilee.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091 ... 5_uu.shtml

Että näin
hote
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja hote »

Omega A
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

^Katoin ton pätkän.. Olis nyt mennyt loppuun asti niin olis ollut rahaakin käytössä, kun oli aika arvattavaa ettei tuota hyvällä katsota työpaikalla, kun sanoi että pakoilee vastuuta, on varastanut, oli täysi rasisti jne.. :D
Anzah
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Rammsteinilta uutta videoo..Linkkiä en viitti tänne laittaa, jokainen voi sen itse etsiä. Ja jokainen voi itse päätellä, mihin ollaan menossa vai ollaanko mihinkään ja mitä mieltä on itse videosta...

http://www.iltalehti.fi/popstars/200909 ... 3_ps.shtml
007 ja Pallosalama -(z)-
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Anzah kirjoitti:Rammsteinilta uutta videoo..Linkkiä en viitti tänne laittaa, jokainen voi sen itse etsiä. Ja jokainen voi itse päätellä, mihin ollaan menossa vai ollaanko mihinkään ja mitä mieltä on itse videosta...

Huomasin kans tuon aiemmin jo tänään.

Kappale-paska
Sanat-paskat
Video-paska

Ei nuo Rammsteinin sanoitukset koskaan ole mitään hirveän "älykkäitä" olleet, mutta nyt aletaan olla pohjamudissa. Ilmeisesti ideat loppu ja pakko jotenkin yrittää.

Huomiotahan tuolla saa, mutta jos se on pääasia niin tekisivät vaikka pedofilian ylistyslaulun.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Skeidett
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Skeidett »

Zeni kirjoitti:
Anzah kirjoitti:Rammsteinilta uutta videoo..Linkkiä en viitti tänne laittaa, jokainen voi sen itse etsiä. Ja jokainen voi itse päätellä, mihin ollaan menossa vai ollaanko mihinkään ja mitä mieltä on itse videosta...

Huomasin kans tuon aiemmin jo tänään.

Kappale-paska
Sanat-paskat
Video-paska

Ei nuo Rammsteinin sanoitukset koskaan ole mitään hirveän "älykkäitä" olleet, mutta nyt aletaan olla pohjamudissa. Ilmeisesti ideat loppu ja pakko jotenkin yrittää.

Huomiotahan tuolla saa, mutta jos se on pääasia niin tekisivät vaikka pedofilian ylistyslaulun.
Niin tai voi ajatella, että tuo on aika räikeä kantaaotto nykymaailman touhusta.
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

Skeidett kirjoitti:Niin tai voi ajatella, että tuo on aika räikeä kantaaotto nykymaailman touhusta.
Mulle tuli sama mieleen. Tiedä sitten, onko mutu-tuntuma oikea tällä kertaa, mutta..

Welcome to Tampere:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091 ... 8_uu.shtml
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

Savolainen kirjoitti:
Skeidett kirjoitti:Niin tai voi ajatella, että tuo on aika räikeä kantaaotto nykymaailman touhusta.
Mulle tuli sama mieleen. Tiedä sitten, onko mutu-tuntuma oikea tällä kertaa, mutta..

Welcome to Tampere:
^ toikin on hauskaa osaamista ja matematiikkaa toimittajalta, kun kuunnellaan yrittäjää " Eihän tämä mitään kovin kannattavaa ole, sillä oluen tukkuhinta on kolme euroa litralta."
Sanoisin, että potaskaa, jos marketista saa olutlaatikon 18:lla eurolla....= 0,5 litraa , 1,125 € tölkkeineen, kukaan ei myy tappiolla ja ravintolat ei osta kalliimmalla ku marketit...ja sitten on vielä alvi, oikea hinta lienee jossain euron paikkeella yrittäjälle 0,5 keppanatuopin ostohinta
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Keskustan ryhmä pisti ehtoja Yle-maksulle
Vanhanen ehdotti itse jo viime viikolla, että maksusta voisivat vapautua ne, jotka kirjallisesti todistavat, etteivät käytä Yleisradion ohjelmia välittäviä laitteita.
Vittu, mulla ole ensimmäistäkään laitetta mikä välittää noitten nihilistien ohjelmia. Mulla on vaan vehkeet mitkä vastaanottaa noitten paska lähetyksiä :lollis:
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

^ vois purkaa tosta 50" projektori tv:stä ton alaosan "kotiteatterin" kun on käyttämättömänä kun on oikeakin kotiteatteri, asentelis tonne sisuksiin boksin ja liittelis niin että ei näkyis ulospäin.. ei mul oo toi töllö kun ps3 varten.. :lol: tosin, ilmotin monta vuotta sitten että myin teeveen, ei oo lupa ukko käyny ovella kertaakaan, tai en ainakaan ole aukassu.. :bonk:
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

tursas kirjoitti:
Savolainen kirjoitti:

Welcome to Tampere:
^ toikin on hauskaa osaamista ja matematiikkaa toimittajalta, kun kuunnellaan yrittäjää " Eihän tämä mitään kovin kannattavaa ole, sillä oluen tukkuhinta on kolme euroa litralta."
Sanoisin, että potaskaa, jos marketista saa olutlaatikon 18:lla eurolla....= 0,5 litraa , 1,125 € tölkkeineen, kukaan ei myy tappiolla ja ravintolat ei osta kalliimmalla ku marketit...ja sitten on vielä alvi, oikea hinta lienee jossain euron paikkeella yrittäjälle 0,5 keppanatuopin ostohinta
Se millä hinnalla marketista saa, ei juurikaan vaikuta siihen, millä hinnalla ravintola joutuu ostamaan tynnyreitä. Kotimaisen lagerin litrahinta tynnyrissä voi hyvin olla jotain 2.5-3€ luokkaa tänäpäivänä. Se oli jo muutama vuosi sitten n.2.3€/l. Tähän kun lisätään kaikki muut sivukulut, niin kyllä se menee helposti kannattavuuden rajamaille (vuokrat, työntekijöiden palkat, kalusteet ynnä muut investoinnit, teostomaksut, sähköt vedet jne.).
Alv lähtee oluen hinnasta tietenkin, mutta ei ostohetkellä. :wink: Mutta lähteehän tuopistakin alv valtiolle.
TBD
Vastaa Viestiin