F20 Vaihdelaatikko

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Stontsaa
'Kadett'
'Kadett'

F20 Vaihdelaatikko

Viesti Kirjoittaja Stontsaa »

Miten on, olen ostamassa F20 laatikkoa joka on ymmärtääkseni alunperin 4x4 vectrasta, mutta ei ollut jostain syystä käynyt 4x4 calibraan ja nyt olen ostamssa sitä omaan etuveto Gsi astraan (c20xe) eli pitäisikö käydä vanhan tilalle? Miten tuo on käykö mikä tahansa F20 loota vaikka calibrasta,vectrasta yms. kun itse näin olen ymmärtänyt.
ja jos löytyy tuollasta laatikkoa mahd. vähillä kilometreillä ja muutenkin pelittäävä niin voi tarjota.
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: F20 Vaihdelaatikko

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Nelivedon laatikossa on takavedon ulosotto, eli ei taida ihan heittämällä toimia etuvedossa. Varmaan helpompaa kun etsit etuvedon laatikon.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
PJR
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PJR »

Stontsaa kirjoitti:Miten on, olen ostamassa F20 laatikkoa joka on ymmärtääkseni alunperin 4x4 vectrasta, mutta ei ollut jostain syystä käynyt 4x4 calibraan ja nyt olen ostamssa sitä omaan etuveto Gsi astraan (c20xe) eli pitäisikö käydä vanhan tilalle? Miten tuo on käykö mikä tahansa F20 loota vaikka calibrasta,vectrasta yms. kun itse näin olen ymmärtänyt.
ja jos löytyy tuollasta laatikkoa mahd. vähillä kilometreillä ja muutenkin pelittäävä niin voi tarjota.
Eikös tuohon nelikon laatikkoon tule erilaiset/jykevämmät vetaritkin.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Ainakin oikeanpuoleinen vetari on nelivedossa erilainen johtuen siitä, että menee jakolaatikon läpi.

Saahan tuollaisen F20 lootankin yhtälailla modattua etuvetoiseen kuin F28:n, mutta onko siinä mitään järkeä, kun etuvetoisen F20 lodjuja on kuitenkin saatavilla.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Stontsaa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Stontsaa »

joo, ei kauppoja tullutkaan tarkoitus on juurikin saada suoriltaan käypänen laatikko, kun niitäkin markkinoilta löytyy.
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Ei tosiaan käy suoriltaan nelikon loota.
Tuli samaa pähkäilytä kun c20xe:n tekniikan ostin c20ne vectraan ja mukana tuli nelikon loota.
Ainakin tuohon nelikon lootaan tarvis hommata/teettää vetarille stefa, jää vetari muuten turhan löysälle ja varmasti heittää öljyä pihalle.
Päädyin myymään nelikon lootan ja hommaamaan suoraan etuveto f20:sen.

Ja pitäisi käydä ristiin vectra/calibra/astra kunhan kytkimen "toiminta" on samalla tavalla (jos noita f20:sia on edes nestetoimisina?)
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Vastaa Viestiin