Olis tarkotus laittaa xenon muutossarja omaan c2 vectraan. Ilmeisesti hommassa on kuitenkin muutama mutka matkassa?
-Eli sopiiko xenon polttimot suoraan tonne umpioon vai pitääkö tehdä virityksiä kuten tuolla vinkit ja vihjeet osiossa on zafiraan tehty?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 9&t=169468
-toimiiko xenonit normaalisti (alkaako välkkyä) ilman jotain vastuksia/releitä vai riittääkö tech2:sella tehtävä valosysteemin muutos mode2:seen?
-Käsittääkseni linssiumpioon on erilainen polttimo kuin normaali heijastinumpioiseen?. en kuitenkaan ole löytäny linssiumpioiseen tarkoitettuja.
-mitä tuo tech2:sella tehtävä muutos käytännössä tekee ja mikä olisi paras värilämpötila ko. valoille (olin aatellu 6000k)
Jos jollain on kokemusta varsinkin c2 vectran kanssa xenon sarjoista niin kirjoitteleppa tänne ja teen sitten oman asennukseni jälkeen jonkinlaisen yhteenvedon
jossa olisi kaikki tarvittava tieto kerralla.
xenonit c vectraan
xenonit c vectraan
Vectra vm. 2006 2,2 direct business line
Re: xenonit c vectraan
Ihan normaalit H7-xenonpolttimot soveltuvat parhaiten linssiumpioon. H7R-polttimo on taas heijastinumpioon.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Itsellä on C2 vectra ja mulla on AMP:n xenonsarja ja hienosti istuu polttimot paikallaan. Eli ei tarvi mitään virittelyä.
Omaan autoon ei ole tehty tech2 mitään muutoksia ja valot ei välkky.
Nyt mulla on on 5000 kelvinin valot ja ne on hyvät ja valkoiset. Ennen oli 6000 kelvinin mutta ne oli omasta mielestä turhan sinertävät.
Mutta sehän on makuasia!
Omaan autoon ei ole tehty tech2 mitään muutoksia ja valot ei välkky.
Nyt mulla on on 5000 kelvinin valot ja ne on hyvät ja valkoiset. Ennen oli 6000 kelvinin mutta ne oli omasta mielestä turhan sinertävät.
Mutta sehän on makuasia!

ok. taidan laittaa tuolta katuautosta tilaukseen. Kannattaa varmaan ottaa suosiosta saman väriset parkit.
Ilmeisesti täytyy ainakin kairata reiät läpiviennille tohon kierrettävään kanteen.
mihin muuten laitoit ballastit kiinni?
Ilmeisesti täytyy ainakin kairata reiät läpiviennille tohon kierrettävään kanteen.
mihin muuten laitoit ballastit kiinni?
Vectra vm. 2006 2,2 direct business line
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Joo katuauto on hyvä paikka. Suosittelen! Mulla on parkkeina nämä: http://www.katuauto.fi/product_info.php ... cts_id=246
Sopii hyvin xenonien kylkeen.
Juu tarvii kairata reiät kansiin.
Ballastit on umpioiden alla piilossa.
Sopii hyvin xenonien kylkeen.
Juu tarvii kairata reiät kansiin.
Ballastit on umpioiden alla piilossa.