Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
Re: Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!
Autossahan oli myös jämsäläisiä... Tai entisiä, pois muuttaneita.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
^Niinpä. Olihan siellä muutama normaalikin. Ilmeisesti malleja ei enää lasketa ihmisiin tai ainakin omaksi rodukseen sitten jos normaali nainen vastaa kooltaan XL-mallia.
-----Zeni-----
Keski-Euroopassahan koot on aina pienempiä, mitä täällä...Mut mun mielestä noi on normaaleja tai hoikkia ja pirun hyvän näkösiä kropaltaan...Pikkasen sairas ala, että menestyvien mallien pitää näyttää lähinnä ruumishuoneelta haetuilta, joiden päällä vaatteet ei istu, vaan roikkuu....
007 ja Pallosalama 
Tismalleen näin.Anzah kirjoitti:Keski-Euroopassahan koot on aina pienempiä, mitä täällä...Mut mun mielestä noi on normaaleja tai hoikkia ja pirun hyvän näkösiä kropaltaan...Pikkasen sairas ala, että menestyvien mallien pitää näyttää lähinnä ruumishuoneelta haetuilta, joiden päällä vaatteet ei istu, vaan roikkuu....
Noinhan se on, jonkun pitäs vaan saada nuo meidänkin tyttöset ymmärtämään asia. Säästyisi monta euroa ja "elämää"telwin kirjoitti:Tismalleen näin.Anzah kirjoitti:Keski-Euroopassahan koot on aina pienempiä, mitä täällä...Mut mun mielestä noi on normaaleja tai hoikkia ja pirun hyvän näkösiä kropaltaan...Pikkasen sairas ala, että menestyvien mallien pitää näyttää lähinnä ruumishuoneelta haetuilta, joiden päällä vaatteet ei istu, vaan roikkuu....
EDIT: Selvennetään nyt vielä jos sarkastisesta hymiöstä huolimatta alkuperäisestä viestistäni jäi mielipide epäselväksi. Mun mielestä nuo oli lähinnä normaaleja, osa jopa laihoja eikä siis todellakaan mitään XL-luokkaa.
-----Zeni-----
suomen 200 tyhmimmän ihmisen joukosta löytyy yksi älypää jolla on täysin varma tapa estää noi ylläkin mainitut kolarit.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/72112-” ... kuskeille”
ei salee kulkis type-ärrä pätkääkään liian kovaa sen jälkee. .vai mitä?
jaha urlitus ei toimi ton linkin osalta.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/72112-” ... kuskeille”
ei salee kulkis type-ärrä pätkääkään liian kovaa sen jälkee. .vai mitä?
jaha urlitus ei toimi ton linkin osalta.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
mitäs yks lätkä vaikuttaa vatipään kaasujalkaan, kyllä se typerä kulkee yhtä kovaa oli takaikkunalla lätkä tai ei.. 
Eiköhän :J:J:llä ollut hiukan sarkasmia mukana tuossa viestissä.
TBD
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
eipä viestini ollutkaan suoraan :J:J lle.. vaan ihan yleisesti tuosta aiheesta.. kunhan laitoin myös tuon typerän esimerkiksi..Ioni kirjoitti:Eiköhän :J:J:llä ollut hiukan sarkasmia mukana tuossa viestissä.
Zeni kirjoitti:Noinhan se on, jonkun pitäs vaan saada nuo meidänkin tyttöset ymmärtämään asia. Säästyisi monta euroa ja "elämää"telwin kirjoitti:Tismalleen näin.Anzah kirjoitti:Keski-Euroopassahan koot on aina pienempiä, mitä täällä...Mut mun mielestä noi on normaaleja tai hoikkia ja pirun hyvän näkösiä kropaltaan...Pikkasen sairas ala, että menestyvien mallien pitää näyttää lähinnä ruumishuoneelta haetuilta, joiden päällä vaatteet ei istu, vaan roikkuu....
EDIT: Selvennetään nyt vielä jos sarkastisesta hymiöstä huolimatta alkuperäisestä viestistäni jäi mielipide epäselväksi. Mun mielestä nuo oli lähinnä normaaleja, osa jopa laihoja eikä siis todellakaan mitään XL-luokkaa.
Kaverin kanssa juuri naurettiin, että Xl malleja.. Tolta jos näyttäisin niin olisin pirun tyytyväinen
Sitä ollaan niin goustraideria, niin goustraideria, että... Jossain taas vanhemmat istuu hiljaa pöydän ääressä ja miettii, mikä meni vikaan.
EI NÄIN
EI NÄIN
Kuvaajat olivat 37 ja 4- jotain vuotta.shoon kirjoitti:Sitä ollaan niin goustraideria, niin goustraideria, että... Jossain taas vanhemmat istuu hiljaa pöydän ääressä ja miettii, mikä meni vikaan.
EI NÄIN
TBD