annelina kirjoitti:Joo eli vm93 etuveto ja 16v Tänää leimasta läpi sellasella vippaiskonstilla et jarrupalalle vähä rälläkkää nii tehot tippu sopivasti, mut ei sitä nyt tollaseks voi jättää, eli ensviikolla taas laittoon..
annelina kirjoitti:Korjaaja kehu ku oli ny jo kolmannen kerran niitä paineventtiilejä ettiny, ettei siel oo mitää sellasia..?
Hei, jos onnistuu niin otapas mulle valokuvat sun autos pääsylinteristä (eritoten niistä liitännöistä) ja sit sieltä perästä sitten edestä tulevan takajarruputken ja letkun välisestä liitoksesta? Laita vaikka kuvat tänne näytille tai jos se ei luonnistu niin sendaa mulle mailiin. Haluaisin kyllä nähdä itse vaikka noista kuvista, etteikö muka niissä ole niitä venttiileitä kun tuossa pitäisi olla.
No mites tälläsissä tilanteissa kun on vaihdettu palat molemmille puolille ja vain toiselle puolelle jarrulevy. Voiko kulunut levy vs. uusi levy olla niin paljon eroa että tulee noin iso ero. Ilmeisesti kummallekin satulalle tulee poljettaessa saman verran painetta jokatapauksessa?
Latuu kirjoitti:No mites tälläsissä tilanteissa kun on vaihdettu palat molemmille puolille ja vain toiselle puolelle jarrulevy. Voiko kulunut levy vs. uusi levy olla niin paljon eroa että tulee noin iso ero. Ilmeisesti kummallekin satulalle tulee poljettaessa saman verran painetta jokatapauksessa?
Kyllä tuo levyn kuluneisuus vaikuttaa.
Ainakin raskaan kaluston puolella olen asian havainnut.itse en henkkoht. tee koskaan tuollaista että toisella puolella uusi ja toisella käytetty levy.
Jos molempia levyjä ei vaihdeta etsin siinä tapauksessa hyvän käytetyn.
näinpä. omaanki rotteloon on edellinen omistaja vaihtanu vain toisen takalevyn.. toinen vanha ja pska ja toinen pirun hyvä... no, tässä talven aikana tulee muutenki tehtyä täys remontti jarruille niin eipä sinäänsä haittaa, ihmetyttää vaa ihmisten järki tollasissa asioissa ku ei niissä säästä juuri yhtään mitään rahallisesti, terveydestä puhumattakaan...
Nykyinen käyttis: Insignia Sports Tourer 2.0cdti AT6 -11
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006 Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98 Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/