Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Bärin Astra Hämeenkadulla klo 17.30 aikoihin.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Sen viikon perjantaina ajettiin Seinäjoelle, sunnuntaina tultiin vaasan kautta pois. Oot jonkun muun bongannu sunnuntaina siisKaddu87 kirjoitti:tulikohan Cube^ vastaan tänään vihannissa mua?punane vectra oli ankeli eysseilla ja muuta tuuninkia. nopeasti katoin vaan
Eka mietin et mitäs siellä olen tehnyt... mut sit muistin olin biljardia pelaamassa. Niin se muisti ailahteleemarqus kirjoitti:Bärin Astra Hämeenkadulla klo 17.30 aikoihin.
No sillä laillaBäri kirjoitti:Eka mietin et mitäs siellä olen tehnyt... mut sit muistin olin biljardia pelaamassa. Niin se muisti ailahteleemarqus kirjoitti:Bärin Astra Hämeenkadulla klo 17.30 aikoihin.
Kaikenlaista harmia......
Ei hirveen 2.6:lta vaikuttanu..Nilemma kirjoitti:Nythän tuo kyseinen Omega oli Nettiautossa myytävänä, joten en ole harhoja nähnyt. 2.6 -litrainen...jone kirjoitti:Sama kulkine jäi mun jalkoihin Siikajoentiellä päivänä muutamana kun töistä tulin..Nilemma kirjoitti:Kuka tunnustaa ajavansa mustalla A-Omegalla Raahen seudulla?Jos en aivan väärin nähnyt, niin oli klubitarra takalasissa. Saattoi tosin olla näitä HTS:ään menijöitä, eikä paikkakuntalaisia...
Ja oli klubitarra takalasissa..
No kato nyt tuotaki....
Opel Kadett B Fetival - 72
Ei toi mikään pyssy ole, varsinkaan jos on automaatti. Vakio gsi kadetissa on enemmän potkua.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Tais Harri.P olla aamulla Kangasalan st1:llä.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
- Undertaker
- 'Diplomat'

timok kirjoitti:undertaker paineli kauheata kyytiä äsken ohi 3-tiellä astralla
noh noh
Millä autolla olit?
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
pirkkakettu volvolla... painelin viel tööttiäkin..Undertaker kirjoitti:timok kirjoitti:undertaker paineli kauheata kyytiä äsken ohi 3-tiellä astralla
noh noh
Millä autolla olit?
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
- Undertaker
- 'Diplomat'

timok kirjoitti:pirkkakettu volvolla... painelin viel tööttiäkin..Undertaker kirjoitti:timok kirjoitti:undertaker paineli kauheata kyytiä äsken ohi 3-tiellä astralla
noh noh
Millä autolla olit?
Nojuu eipä ton mölypesän sisällä kuule edes omaa ääntä saatika ulkoa tulevia ääniä
Ei oo ja hirveen ketterältäkään ei vaikuttanu kun putos mutkan tullen perästä niin ku ois seinä tullu vastaan..-JPA- kirjoitti:Ei toi mikään pyssy ole, varsinkaan jos on automaatti. Vakio gsi kadetissa on enemmän potkua.
No kato nyt tuotaki....
Voi olla joo ettei antanu edes syöttöä sillon.jone kirjoitti:Ei oo ja hirveen ketterältäkään ei vaikuttanu kun putos mutkan tullen perästä niin ku ois seinä tullu vastaan..-JPA- kirjoitti:Ei toi mikään pyssy ole, varsinkaan jos on automaatti. Vakio gsi kadetissa on enemmän potkua.Tosin tuo tiekin on kyllä aika ikävä ajettava vieraspaikkakuntalaiselle vaikkakin on uus päällyste..
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Mr_Bisnes pelas tällä kertaa varman päälle. Nyt on tilaa.
Itte sain tällä kertaa auton vähän pidemmälle. Lähemmäs ovea.
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Ajelitko timok vastaan tänään Seppälässä? Ainakin tuollainen valkoinen Tigra tuli vastaan ja kuski nosti räpylää.. 
Terokimmo taisit tulla vastaan Palokassa? Yritin morjestaa kohdalla mutta en tiiä huomasitko tuota.
Mimmix taisi ajella myös Bilteman kohdalla tuossa joku päivä vastaan, tosin taas kerran tajusin vasta kohdalla.. Tai jos et ollut niin sitten kovasti samannäköinen nainen samanlaisella autolla..
Terokimmo taisit tulla vastaan Palokassa? Yritin morjestaa kohdalla mutta en tiiä huomasitko tuota.
Mimmix taisi ajella myös Bilteman kohdalla tuossa joku päivä vastaan, tosin taas kerran tajusin vasta kohdalla.. Tai jos et ollut niin sitten kovasti samannäköinen nainen samanlaisella autolla..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
jep jep... tuosta sun auton erilaisesta omega keulasta ei voi erehtyä...jarksi kirjoitti:Ajelitko timok vastaan tänään Seppälässä? Ainakin tuollainen valkoinen Tigra tuli vastaan ja kuski nosti räpylää..![]()
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö