GeneralO kirjoitti:Saakeli, tämäpähän taitaa olla kaverin vanha! Luulin että tämä on jo pitkään ollut autojen hautausmaalla. Maalasin tuosta joskus apukuskin etulokarin, laitoin FK:n alustasatsin alle (olikohan 60/40mm?), hitsailin, maalasin Hellan takaspoikan joka ei näköjään ole vieläkään paikallaan, hitsasin kuskin puolen recaron rungon kuntoon kun oli ratkennut saumat liitoksistaan (mitä tuommoset rumat amispenkinpäälliset tekee hienojen recaroiden päällä??! ) Hellan lisäpitkätkin siinä oli silloin, niistä maalasin kuoret korinväriin. Kaiutinpaikatkin ovat minun käsialaa, ensimmäisiä lasikuituhommiani (sen kyllä ovat näköisetkin... ) Oli kaverillani vielä noin pari vuotta sitten, möiköhän Savonrannalle, en muista tarkalleen. Ymmärtääkseni ikävä ei ole ollut... Mutta kiva nähdä että tämäkin on vielä liikenteessä!
Ostin tän paraisilta ja sieltä se oli tullut nokialta ehei ei tää romuttamolle mee ! penkinpäälliset on vähäniinku suoajana tossa ko on korjauksessa toi auto:D takaspoikkaa en oo vielä kerenny laittaa ku menee toi peräkontin luukku
vaihtoo :DD
Tää oliki hieno homma et on "tuttua" autoa
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
Just tuli itekkin kesällä samat kohdat laitettua omasta kadetista.
Ite laitoin tuonne koteloon kunnon ruosteenestomaalit ja sitten
laitoin tuon jalkatilan pellin liimaamalla. Muutenhan ne
maalit ois menny hukkaan, kun hitsilla ois ne poltellu sieltä.
Luulis noilla nykyaikaisilla koriliimoilla pysyvän.
Kyllä niillä pysyy. Ite laitan takakaaretkin pelkästään liimaamalla. Lattiapellit irrotin poraamalla pistehitsit auki kynnyksistä, niin uudet piti sitte hitsailla kinni.
Vai et on siellä amiksessa taas yks isompi ooppelin-hitsaus menossa. Mitäs siellä muuten nykyään touhutaan? Täytyy tulla joku perjantai piipahtamaan.
Mulla olis muuten penkit tällaseen, jos tarvetta niin ne saa tosta halvalla kun ovat itellä vaan tiellä eivätkä oikein noihin 70-luvun ooppeleihin sovi.
R_iku kirjoitti:Vai et on siellä amiksessa taas yks isompi ooppelin-hitsaus menossa. Mitäs siellä muuten nykyään touhutaan? Täytyy tulla joku perjantai piipahtamaan.
Mulla olis muuten penkit tällaseen, jos tarvetta niin ne saa tosta halvalla kun ovat itellä vaan tiellä eivätkä oikein noihin 70-luvun ooppeleihin sovi.
Taas ? Mitäpä siellä pelleillää ja korjataa autoja suurinmaksi osaksi juu tuu vaa kattoo toi ehkä sillon vielä siellä on, penkkejä en varmaa tarvi ku tossa gsi penkit on mutta kiitos kuitenki
Opel Kadett e 1,8i
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
yggone kirjoitti:Mites teillä toi bensatanki korkki ? Mite se niinku toimii ? mä sitä tankilla pyörittelin 5min et sain auki siin on joku ooppelmies kikka ?
yggone kirjoitti:Mites teillä toi bensatanki korkki ? Mite se niinku toimii ? mä sitä tankilla pyörittelin 5min et sain auki siin on joku ooppelmies kikka ?
käännä se lukkopesä avaimella toiseen asentoon ?
Se koko korkki pyörii siinä
Opel Kadett e 1,8i
PJR yritti juuri tuota sanoa, eli käännä avaimella se auki, niin ei pyöri enää, vaan korkki aukeaa.
PJR yritti juuri tuota sanoa, eli käännä avaimella se auki, niin ei pyöri enää, vaan korkki aukeaa.
Siis... ku käännän avainta ni se koko härdelli pyörii mukana, sit ku pidän kiinni ni muistaakseni se keskiosa pyörii siinä Eno sen mulle avas jotenki :DD
Opel Kadett e 1,8i
(F)ast_tra kirjoitti:Pidät siitä muoviosasta kiinni, samaan aikaan käännät avaimella lukon auki. Nyt otat avaimen pois ja muoviosasta kääntämällä korkki aukeaa.