-90 Vectra (c18nz) kytkin..
-90 Vectra (c18nz) kytkin..
Elikkäs mulla olis tällänen kysymys että kun vectrassa on kytkin helvetin jäykkä ja ykkönen ei mene kunnolla silmään pienessäkään vauhdissa että melkein pitää pysähtyä että sen saa silmään.. ja pakki ei aina mee kunnolla silmään, että pitää päästää kytkin ja painaa uudestaan ni sit menee.. mistä vois johtua? voiko kytkintä jotenkin säätää tai jtn? ja mistä tietää että kytkin on paskana? Kiitos vastauksista 
Re: -90 Vectra (c18nz) kytkin..
kun auto ei liiku esim vaihe päällä ,kytkin on paskana.qw_ kirjoitti:Elikkäs mulla olis tällänen kysymys että kun vectrassa on kytkin helvetin jäykkä ja ykkönen ei mene kunnolla silmään pienessäkään vauhdissa että melkein pitää pysähtyä että sen saa silmään.. ja pakki ei aina mee kunnolla silmään, että pitää päästää kytkin ja painaa uudestaan ni sit menee.. mistä vois johtua? voiko kytkintä jotenkin säätää tai jtn? ja mistä tietää että kytkin on paskana? Kiitos vastauksista
Sulla varmaan vaijerin vaihto joka ei iso homma,eikä maksakaan kun 10 verran.
säätämistä voit koittaa,jos saat muovisen neliön liikkumaan vivun puoleisesta päästä.sitä kiristämällä kytkin nousee ja irrotus paranee.Tosin jos kulunut kytin se ei irrota kunnolla eikä sit pidäkään enään.
Matto pois ekana polkimen alta,niinkuin monella ollut.sit vaijeri uusiks.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: -90 Vectra (c18nz) kytkin..
terokimmo kirjoitti:kun auto ei liiku esim vaihe päällä ,kytkin on paskana.qw_ kirjoitti:Elikkäs mulla olis tällänen kysymys että kun vectrassa on kytkin helvetin jäykkä ja ykkönen ei mene kunnolla silmään pienessäkään vauhdissa että melkein pitää pysähtyä että sen saa silmään.. ja pakki ei aina mee kunnolla silmään, että pitää päästää kytkin ja painaa uudestaan ni sit menee.. mistä vois johtua? voiko kytkintä jotenkin säätää tai jtn? ja mistä tietää että kytkin on paskana? Kiitos vastauksista
Sulla varmaan vaijerin vaihto joka ei iso homma,eikä maksakaan kun 10 verran.
säätämistä voit koittaa,jos saat muovisen neliön liikkumaan vivun puoleisesta päästä.sitä kiristämällä kytkin nousee ja irrotus paranee.Tosin jos kulunut kytin se ei irrota kunnolla eikä sit pidäkään enään.
Matto pois ekana polkimen alta,niinkuin monella ollut.sit vaijeri uusiks.
Okei. kiitos.