Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 4.10 klo 18:00 ABC Tiiriö
Ketäs on tulossa paikalle viikon päästä?
Luultavasti en ole lähelläkään paikkakuntaa sunnuntaina, joten luultavasti jää väliin.
Voi, V6 soikoon!
Meikäläinen on tulos, kuten normaalisti.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Kai sitä pitänee paikalle yrittää. Niin juu: amalle onnittelut huomisen johdosta. 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Kiitos samoinbarbou kirjoitti:Niin juu: amalle onnittelut huomisen johdosta.
Voi, V6 soikoon!
Hmmm... En katso kalenterista, mutta villi veikkaus: huomenna viettää nimipäiviään Mikot? Ku ei teillä perkele voi olla sama syntymäpäiväkään?ama kirjoitti:Kiitos samoinbarbou kirjoitti:Niin juu: amalle onnittelut huomisen johdosta.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Hyvin mahdollista, että itsekin saavun tonteille.
-respect to the man in the ice cream van-
Jälleen yhteismiitti-asiaa...
Oli tuolla Tikkurilan Nesteellä ennen Eurocruisingiin (4.9.) menoa miitti, jossa juttelin MAXin ja Jarnon kanssa, ja tuli puheeksi yhteismiitit.
MAX ehdotteli meidän ja heidän yhteismiitin paikaksi Hyvinkäätä ja siellä ABC:tä ja sen vieressä olevaa Agrimarketin P-aluetta.
http://www.abcasemat.fi/verkosto/liiken ... t/hyvinkaa
http://www.agrimarket.fi/sivusto/dyn_Tm ... cfm?ID=812
Miltäpä kuulostaisi?
Mun mielestä ajankohta vois olla perinteinen kuun 1. sunnuntai vaikka klo 17, mut katotaan, mitä muita ehdotuksia täältä ja Hesan päästä tulee!
Laitoin heidänkin alueelleen tämän viestin.
Oli tuolla Tikkurilan Nesteellä ennen Eurocruisingiin (4.9.) menoa miitti, jossa juttelin MAXin ja Jarnon kanssa, ja tuli puheeksi yhteismiitit.
MAX ehdotteli meidän ja heidän yhteismiitin paikaksi Hyvinkäätä ja siellä ABC:tä ja sen vieressä olevaa Agrimarketin P-aluetta.
http://www.abcasemat.fi/verkosto/liiken ... t/hyvinkaa
http://www.agrimarket.fi/sivusto/dyn_Tm ... cfm?ID=812
Miltäpä kuulostaisi?
Mun mielestä ajankohta vois olla perinteinen kuun 1. sunnuntai vaikka klo 17, mut katotaan, mitä muita ehdotuksia täältä ja Hesan päästä tulee!
Laitoin heidänkin alueelleen tämän viestin.
- S.Eskman
- OCF Yhteyshenkilö

- Jäsennumero: 0385
No voi hanuri, onnistuin sitten unohtamaan tämän miitin kokonaan! Lauantaina asia oli kyllä mielessä mutta yön aikana se katosi sitten jonnekin.
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 01.11 klo 18:00 ABC Tiiriö
Jos pidetään 2 yhteismiittiä, niinkun ollaan muiden kans, niin olisko eka vaikka sitte joko
A) la 31.10 tai B) su 01.11 ?
Tai aikasemmin
C) la 17.10 tai D) su 18.10 ?
Muutoin mulla itselläni ei natsaa lauantait. Tuolloin 17. päivä oon 14 asti töis, mut se nyt ei haittaa.
Noista 4:stä vaihtoehdosta mä annan ääneni ensisijaisesti A:lle ja toissijaisesti B:lle.
Talvimiittiä Jarno ehdotti 23.1. lauantaina kello 18:00. Se käy mullekin, ainakin näillä näkymin.
Antakeehan ääniänne!

A) la 31.10 tai B) su 01.11 ?
Tai aikasemmin
C) la 17.10 tai D) su 18.10 ?
Muutoin mulla itselläni ei natsaa lauantait. Tuolloin 17. päivä oon 14 asti töis, mut se nyt ei haittaa.
Noista 4:stä vaihtoehdosta mä annan ääneni ensisijaisesti A:lle ja toissijaisesti B:lle.
Talvimiittiä Jarno ehdotti 23.1. lauantaina kello 18:00. Se käy mullekin, ainakin näillä näkymin.
Antakeehan ääniänne!
Itse voisi yrittää mukaan nyt kun on taas opeliksi alla. Onko tuo 1.11 nyt se seuraava siis?
Riippuen siitä onko meillä yhteismiitti pääkaupunkiseudun kanssa miten.. Muutetaan kyllä tuohon otsikkoon kun varmistuu 
Minkäslainen opeliksi on tänne Hämeeseen ilmestynyt?
Minkäslainen opeliksi on tänne Hämeeseen ilmestynyt?
Tehdään oma topicki.maritus kirjoitti:Riippuen siitä onko meillä yhteismiitti pääkaupunkiseudun kanssa miten.. Muutetaan kyllä tuohon otsikkoon kun varmistuu
Olisko 17.10. ok? Itse olen silloin Hyvinkään suunnalla jokatapauksessa?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Näyttäis teidän puolella porukka kannattavan 18.10, eli teidän normaalia miittipäivää. Ja miten jengi jaksaa lähteä perättäisinä päivinä miittiin, jos tämä yhteinen pidetään 17. päivä?Jarno kirjoitti:Tehdään oma topicki.maritus kirjoitti:Riippuen siitä onko meillä yhteismiitti pääkaupunkiseudun kanssa miten.. Muutetaan kyllä tuohon otsikkoon kun varmistuu
Lähinnä tarkoitin että laitetaan otsikkoon milloin on meidän oman alueen miitti.. Mä olen 17.10 18.15 asti töissä muistaakseni. Eli en ainakaan pääse paikalle, mutta eipä mua sinne kaivatakaanJarno kirjoitti:Tehdään oma topicki.maritus kirjoitti:Riippuen siitä onko meillä yhteismiitti pääkaupunkiseudun kanssa miten.. Muutetaan kyllä tuohon otsikkoon kun varmistuu