ja tässä mun tutkielma=paska on seissyt noin vuoden eikä lähde käyntiin muuta kuin antamalla bensaa imusarjaan ja käy kaikilla, besapumpun rele on uus ja linja paine on 3 kiloo eikä mitään vikakoodeja! kurkkasin ecuunkin sisälle ei näyttäis mikään lämmenneen eikä juotos vikoja! mikä vielä estäis suuttimien toiminnan
astra f 1.6 74kw ei saa bensaa!
astra f 1.6 74kw ei saa bensaa!
moottorin tyyppi c16se enkä enää tajuu mikä sitä sitä vaivaa, nyt viisaammat kertokoot mitä teen seuraavaks!
ja tässä mun tutkielma=paska on seissyt noin vuoden eikä lähde käyntiin muuta kuin antamalla bensaa imusarjaan ja käy kaikilla, besapumpun rele on uus ja linja paine on 3 kiloo eikä mitään vikakoodeja! kurkkasin ecuunkin sisälle ei näyttäis mikään lämmenneen eikä juotos vikoja! mikä vielä estäis suuttimien toiminnan
- kadett90
- OCF Member 2024

Re: astra f 1.6 74kw ei saa bensaa!
Mahdollinen ajonesto,pyörintänopeustunnistimet.
tota tunnistin ongelmaa mietin jos kampiakselin asentotunnistin vaikuttaa ruiskun ohjaukseen vaikkakin nastoista 1-2 on 500 ohmia eli silloin sen pitäisi olla ehjä mutta voihan se olla sijoiltaan tai paskaa luku urissa tai boxi paskana! 
vika löytyi KAIKKI ruiskusuuttimet jumissa!!!