Vectra B:n valoviiksi
Valoviiksi on tullut peijakkaan herkäksi vilkuttelemaan pitkiä...kesällä kuului hetkittäin releen rätinää kojelaudasta. Vasta nyt sateella ja pimeällä noteerasin, että tämähän vilkuttelee valoja, ei nyt sentään jokaiselle ohitettavalle tarvitsisi pitkiä vilkutella kuin mandoliininsoittaja!
Viiksi on siis pirun herkkä kaukovalojen kytkysuuntaan elikkä ratista poispäin. Tällä tavallako nämä hajoaa, kun papereiden mukaan tähän on tuo jo kerran vaihdettu.
Viiksen irrottaminen ei valaissut asiaa, muuten kuin että sitä viiksen juurimurikkaa ei taida ihan helpolla saada takaisin kasaan, jos purkaa kannen auki. Epäilyttää, että tuloksena on kasa vaikeasti kotiutettavia kuulia ja jousia;-)
Viiksi on siis pirun herkkä kaukovalojen kytkysuuntaan elikkä ratista poispäin. Tällä tavallako nämä hajoaa, kun papereiden mukaan tähän on tuo jo kerran vaihdettu.
Viiksen irrottaminen ei valaissut asiaa, muuten kuin että sitä viiksen juurimurikkaa ei taida ihan helpolla saada takaisin kasaan, jos purkaa kannen auki. Epäilyttää, että tuloksena on kasa vaikeasti kotiutettavia kuulia ja jousia;-)
Joko olet saanut asennettua? Onko sulla kaasupoljin vaijerilla vai sähköisesti? Mitä kaikkia kilkkeitä tarvitaan, että saadaan toimimaan?On 2003-08-31 21:17, Trinity wrote:
Ei se minunkaan mielestäni hunajaa maksanut. Ostin meinaan Voyageeni ko valoviiksen (vakkarilla) maksoi 45€. Ensi viikolla sitten asennetaan systeemit paikoilleen:)
Tota noin. Huomenna se vakkari asennetaan minun biiliin Länkkärin toimesta. Sen mitä konehuoneeseen olen silmäillyt niin kyllä se kaasu on mun mielestä vaijeri toiminen.
Mitä kaikkea vakkari tarvii, vai?
Olen ehkä väärä henkilö vastaamaan kun en tiedä tarkalleen koska olen vaan jälkimarkkinoinnissa tuotemyyjänä, mutta mielestäni ainaskin ammattitaitoisen kaverin joka tietää mitä tekee. Lisäksi hommasin siihen orkkisviiksen sekä sen vakkarisarjan, jossa on kaikki tarpeellinen mukana.
Huomenillalla ollaan sit vähän viisaampia;)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Trinity on 2003-09-04 11:34 ]</font>
Mitä kaikkea vakkari tarvii, vai?
Olen ehkä väärä henkilö vastaamaan kun en tiedä tarkalleen koska olen vaan jälkimarkkinoinnissa tuotemyyjänä, mutta mielestäni ainaskin ammattitaitoisen kaverin joka tietää mitä tekee. Lisäksi hommasin siihen orkkisviiksen sekä sen vakkarisarjan, jossa on kaikki tarpeellinen mukana.
Huomenillalla ollaan sit vähän viisaampia;)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Trinity on 2003-09-04 11:34 ]</font>
Vakkarin kustannuksista se verran että:
Cruise paketti 50€
Originaali viiksi (cruise-toiminnolla) 45€
Asennustyö Länsiauton alihankintatyönä 100€
Pientarvikelisä 10€
Kaikki yhteensä 205€
Edit: Unohtui mainita että ko cruise paketti oli henkilökunta hintaan.
Olen nimittäin eräässä Suomen suurimmassa autoliike konsernissa töissä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Trinity on 2003-09-08 14:29 ]</font>
Cruise paketti 50€
Originaali viiksi (cruise-toiminnolla) 45€
Asennustyö Länsiauton alihankintatyönä 100€
Pientarvikelisä 10€
Kaikki yhteensä 205€
Edit: Unohtui mainita että ko cruise paketti oli henkilökunta hintaan.
Olen nimittäin eräässä Suomen suurimmassa autoliike konsernissa töissä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Trinity on 2003-09-08 14:29 ]</font>
Re: Vectra B:n valoviiksi
Osaako joku kertoa mikä napa on b vectran valoviik
sessä pitkille?
sessä pitkille?
V E C T R A
asiasta banaaniin, ei itelle auennut mitä tuo trinityn cruise paketti piti sisällään? Sullahan on y26se koneella tuo vectra jossa on sähköinen kaasu, joten ei pitäisi tarvita viiksen lisäksi kuin kytkinpolkimen ja mahdollisesti jarrupolkimen katkaisijat. Yleensä ei edes tarvi vaihtaa sitä jarrupolkimen kytkintä kun siellä on valmiiksi oikea.
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
- Paska Omena
- OCF Member

Mahtaakohan olla eri Vectrasta kyse, kun viestit kuitenkin 8½ vuotta vanhoja...Tubbe kirjoitti:asiasta banaaniin, ei itelle auennut mitä tuo trinityn cruise paketti piti sisällään? Sullahan on y26se koneella tuo vectra jossa on sähköinen kaasu, joten ei pitäisi tarvita viiksen lisäksi kuin kytkinpolkimen ja mahdollisesti jarrupolkimen katkaisijat. Yleensä ei edes tarvi vaihtaa sitä jarrupolkimen kytkintä kun siellä on valmiiksi oikea.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Vakkarin asntaminen ehkä kannattaa enemmän kuutos- tai dieselmoottorin yhteydessä, silloin kun löytyy enemmän vääntöä käytettävissä. Parilitraisen kanssa kun pitää asennuttaa myös itse vakkari vaijerilla. Hintaa tulee äkkiä satasen lisää myös käytettäessä purkuosia. Parilitraisen vääntö on niin surkea että hyytyy jokaisen näppylän kohdalla ja ainakin minun autossa vakkari ei ole tuonut sen kummempaa säästöä. Itse asiassa on kulkenut pienimmällä mahdollisella kulutuksella silloin kun itse ajellut ja pystyy ennalta ennakoimaan kuormitustilanteiden muutokset.