Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Katomi bongattu Tourulan abc:n kylmäaseman pihasta.
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Joku ajeli Tehontiellä tumman harmaalla/mustalla B Vectralla, jossa lumiaura etupuskurina ja nettiosoitetarra tuulilasissa. Tainnut tulla joskus aikasemminkin vastaan. Kuka tunnustaa?
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
taisin nähdä daemonin astran tänään vähä ennen 14.00 korelan suunnalla kotkassa
keula oli ainakin samanlainen kun perässä tuli 
Vectra A, 2.0 8v, -90
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Hieman kyllä ihmettelinkin että mitä ihmettä Opel/Holden -mies tekee bussipysäkilläata kirjoitti:Simo tänään Konalantiellä, itse tosiaan olin bussipysäkillä (häpeää), mutta puolustuksena oli että olin menossa saunailtaan...
B Ascona '80 ja E Rekord '83
" taisit tajuta kun morjestit"T.K kirjoitti:Terokimmo kääntyi rajakadulta eeronkadulle, taisit tajuta kun morjestit vaikka olin volvolla liikkeellä.
Joo,tajuissani olin.ellulääkäriin menossa.sieltä päin oot ennenkin ollu tulossa.
ootko nähny sen a kadetin siinä entisen KL;n parkissa.kilvissä ja ei pahan näkönenkään päälle.Ei ajossa ollu varmaan pariin vuoteen,kun siellä ennen lenkkeilin paljon.Vai eikö nuo kiinnosta ketään enään.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Enne tuli treffattua eilen > kyllä se tuhisija Astra on maukas laite 
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Enpäs oo sitä tajunnut.. Täytyypä hiljentää kohdalla ja katella sitä tarkemmin.terokimmo kirjoitti:" taisit tajuta kun morjestit"T.K kirjoitti:Terokimmo kääntyi rajakadulta eeronkadulle, taisit tajuta kun morjestit vaikka olin volvolla liikkeellä.
Joo,tajuissani olin.ellulääkäriin menossa.sieltä päin oot ennenkin ollu tulossa.
ootko nähny sen a kadetin siinä entisen KL;n parkissa.kilvissä ja ei pahan näkönenkään päälle.Ei ajossa ollu varmaan pariin vuoteen,kun siellä ennen lenkkeilin paljon.Vai eikö nuo kiinnosta ketään enään.
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Käyttäjää en bongannut, mutta auton kyllä. Cudoen kadetti oli parkissa tuossa yhden hallin pihassa jossa tuli käytyä 
Cudoen kadetti uudestaan ja Jopp3 i500:lla tammisillassa, vectra pitää kyllä komiaa mörinää
Cudoen kadetti uudestaan ja Jopp3 i500:lla tammisillassa, vectra pitää kyllä komiaa mörinää
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Jäisempi jeppe jääkarhu tuli nähtyä illalla menossa auto pesuun ja vähän myöhemmin se tuli ulos sieltä kiiltävän valkoisella autolla 
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Juu, siellä sitä nähtiinG.T.S kirjoitti:Jäisempi jeppe jääkarhu tuli nähtyä illalla menossa auto pesuun ja vähän myöhemmin se tuli ulos sieltä kiiltävän valkoisella autolla
Oli se korkea aikakin jo pestä, alkoi olemaan jo kohtuullisen p*skainen

jeppe jääkarhu kirjoitti:Juu, siellä sitä nähtiinG.T.S kirjoitti:Jäisempi jeppe jääkarhu tuli nähtyä illalla menossa auto pesuun ja vähän myöhemmin se tuli ulos sieltä kiiltävän valkoisella autolla![]()
Oli se korkea aikakin jo pestä, alkoi olemaan jo kohtuullisen p*skainen![]()
Joo olihan se likainen mut nätisti kiils kun ajoit sen sieltä ulos;) NÄIN SEN
tollanen kuva siitä tullu napsastua joskus talvella.T.K kirjoitti:Enpäs oo sitä tajunnut.. Täytyypä hiljentää kohdalla ja katella sitä tarkemmin.terokimmo kirjoitti:" taisit tajuta kun morjestit"T.K kirjoitti:Terokimmo kääntyi rajakadulta eeronkadulle, taisit tajuta kun morjestit vaikka olin volvolla liikkeellä.
http://irc-galleria.net/user/terokimmo/album/

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Ap-race/lake tuli aamulla jakomäen nurkilla vastaan.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
- AP-race/lake
- 'Senator'

ajoiko "samsa87" valkoisella B-omegalla? jos oli, pahoittelen myöhästä lapasen nostoo.samsa87 kirjoitti:Ap-race/lake tuli aamulla jakomäen nurkilla vastaan.