Astra H GTC "Akvaario"
Re: Opel Astra GTC -07
"Toffeelaikka" löytyy tosiaan myös Biltemasta. Itse sieltä juuri sellaisen kävin hakemassa, 4.90€ oli hintaa. Hyvin lähti mun Omegan kontista vanhat kuivuneet liimajäämät irti, vaikka hetken aikaa niitä sai hinkata. Suosittelen.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Listat ovat ja pysyvät autossa..eety kirjoitti:pakko kommentoida et ota nyt nuo jäätävän kokoset listat irti noist kyljist ja puskurist ja silota nemuuten komia vekotin mut noi on jotenki liian silmään pistävät
Kiitos! Kyllä tota alustaa ja vanteita olen ajatellut mutta talven aikana lähtee tilaukseen uudet kesäkumit kun yhdessä on se pari peliruuvia ja kaksi on ajettu loppuun. Näillä näkymin ajan ainakin ensi kesän viellä samoilla vanteilla ellei joku sitten halua ostaa noita vanteita ilman kumeja. Kyllähän minä olen katsonut noita Keskin KT1 17"x8,5" ET30 ja säädettäävää alustaa mutta saas nähdä mitä talvi tuo tullessaanemsii kirjoitti:Siisti gtc. Hyvän näköinen tuo katto. Kunnolla tonttiin vaan ja leveetä vannetta alle nii tulee just hyvä.
Just oli nettivaraosassa myynnissä keskin KT1 sarja eteen 8,5X17" ja taakse 10X17" vanteila mut vaan väärällä jaolla sulle eli 5X112... et jos sulla ois toinen jako nin ois hyvin mennyt... mut kyl se ens kesäks pitäis noi saada et kait nyt joku noi ostaa ilman kumeja... et laitat vaan tarpeeks halvan hinnanHades kirjoitti:Kiitos! Kyllä tota alustaa ja vanteita olen ajatellut mutta talven aikana lähtee tilaukseen uudet kesäkumit kun yhdessä on se pari peliruuvia ja kaksi on ajettu loppuun. Näillä näkymin ajan ainakin ensi kesän viellä samoilla vanteilla ellei joku sitten halua ostaa noita vanteita ilman kumeja. Kyllähän minä olen katsonut noita Keskin KT1 17"x8,5" ET30 ja säädettäävää alustaa mutta saas nähdä mitä talvi tuo tullessaanemsii kirjoitti:Siisti gtc. Hyvän näköinen tuo katto. Kunnolla tonttiin vaan ja leveetä vannetta alle nii tulee just hyvä.
Noniin jälleen kerran palataan tuohon alustaan.. Samalla kun vaihdoin talvirenkaat alle tuli tutkittua vähän tuota autoa. Niinkuin aikaisemmin mainitsin takana on punaiset jouset mutta edessä on sitten mustat
iskarit vaikuttavat olevan ihan orkkis iskarit. Ja mistään, ei jousista eikä iskareista, löytynyt mitään sen enempää tekstiä valmistajasta tai vastaavaa. Että mikäköhän alusta tossa on ja miten katsastus kun otteessa ei lue mitään madalluksesta
täytyy varmaan vähän kysellä ME Autolta että mitä tuolta auton alta oikein löytyy...
Ja G.T.S:lle 10" levee takavanne voisi tehdä vähän tiukkaa mutta oishan se siistin näköinen
Ja G.T.S:lle 10" levee takavanne voisi tehdä vähän tiukkaa mutta oishan se siistin näköinen
Vähän uutta:

saitteko ne umpiot irti? 
Kyllä ne umpiot siitä sitten sai irti kun vain uskalsi käyttää vähän voimaa että sai tuon puskurin irti 
Hades kirjoitti:Vähän uutta:
Tulipas siitä näppärän näköinen!
Voi olla, että oon mielipiteeni kanssa yksin, mutta maski näyttää mun silmillä katottuna huonommalta tuolleen mustana. On kyllä kokonaisuutena todella nätti Astra. 
Et ole yksin, minunkin silmään jotenkin omatekoisen näköinen mutta makuasioitahan nämä vaan on. Mutta en minä tykkää lasikatostakaan autoissa yleensäkään. Hienohan tuo muuten on.Nilemma kirjoitti:Voi olla, että oon mielipiteeni kanssa yksin, mutta maski näyttää mun silmillä katottuna huonommalta tuolleen mustana. On kyllä kokonaisuutena todella nätti Astra.
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00
Itsellä tuo hopea/musta teema tässäkin autossa ja viellä kun saa nuo tummat enkelit ja kalvot niihin niin keulan ilme rupee mielyttämään omaa silmää... Sitten kun viellä vähän pudotetaan sitä niin se on siinä... 
Kuulun siihen koulukuntaan etten oikein halua autoon muita muutoksia kuin vanteet ja alustan parantelut, ja muut mitkä ei näy päälleHades kirjoitti:Itsellä tuo hopea/musta teema tässäkin autossa ja viellä kun saa nuo tummat enkelit ja kalvot niihin niin keulan ilme rupee mielyttämään omaa silmää... Sitten kun viellä vähän pudotetaan sitä niin se on siinä...
Pitää vaan valita riittävän tyylikäs auto valmiiksi
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00
- Astra GTC Cosmo -05
- Astra 2.2 Sport -00
^^ Ei ole tähänkään nytten tuon valopäivityksen jälkeen tulossa mitään muita ulkoisia muutoksia kun vanteet ja sitten katsotaan että kuinka paljon muutoksia tuo alusta vaatii. Auton ulkopuoli sekä sisäpuoli mielytti silmää jo alusta alkaen mutta aina sille täytyy tehdä jotain pientä niin että se on oma