Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 01.11 klo 18:00 ABC Tiiriö
No vaikka suorilta lähtisin niin olisin ehkä 17.45 siinä kun pitää työkuteet vaihtaa ja kävellä pois sieltä hehtaarihallista
Ja pitäähän sitä nyt naamaa paikkailla, kun on töiden jälkeen sen näköinen, että on kaivautunut jostain kiven alta 
Ni missä sä töissä oletmaritus kirjoitti: Ja pitäähän sitä nyt naamaa paikkailla, kun on töiden jälkeen sen näköinen, että on kaivautunut jostain kiven alta
Ja itse asiaan, mulla jää vielä tämäkin miitti väliin. Nyt oon jo sentään oppinut löytämään mittaristosta samoja numeroita mitä tien varsissa on
Voi, V6 soikoon!
pitää kattoo jos tulis pyörähtää sumpilla ku nyt osaa ajaakki tonne abclle 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
...lämpömittarista?ama kirjoitti:Nyt oon jo sentään oppinut löytämään mittaristosta samoja numeroita mitä tien varsissa on, tosin appari paikalta katseltuna.
Onneks ei ole lämmöt näyttäny ihan niin paljoa kun se vähän isompi mittari siellä kojelaudassa( virkavallan mukaan näytti), ja se ei ole bensa eikä kierrosluku mittariJukka T kirjoitti:...lämpömittarista?
Voi, V6 soikoon!
Viime aikoinahan Mari on ollut paikalla vasta toisena... Meitin pitkämatkalaisten pitää tulla sen verran ajoissa, että ehtii tottumaan aikaeroon...Timonen kirjoitti:Eli sä oot sitte ekana paikalla!maritus kirjoitti:Tulossa ollaan. Töistä pääsen sopivasti 17.30![]()
![]()
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
^Ei ole häpee olla nopee..

Mä olen niin pirun tehokas, että tulee heiluttua siellä kassan takanaama kirjoitti:Ni missä sä töissä olet.
Ja itse asiaan, mulla jää vielä tämäkin miitti väliin. Nyt oon jo sentään oppinut löytämään mittaristosta samoja numeroita mitä tien varsissa on, tosin appari paikalta katseltuna.
- kadett90
- OCF Member 2024

Rengon "paikallisosastokin" saattaa raahautua paikalle.Timonen kirjoitti:Ketäs on tulos miittiin sunnuntaina? Mä oon tulos.
Ketäs oli paikalla?
Mut sitte tuosta ens miitin ajankohdasta. Jos se pidettäis 1. sunnuntaina, niin tänä vuonna se olis 6.12 eli itsenäisyyspäivänä...
Mä en itse ainakaan haluaisi pitää tuona päivänä miittiä, ennemmin vaikka sitte seuraavana sunnuntaina eli 13.12.
Kommentteja?
Mut sitte tuosta ens miitin ajankohdasta. Jos se pidettäis 1. sunnuntaina, niin tänä vuonna se olis 6.12 eli itsenäisyyspäivänä...
Mä en itse ainakaan haluaisi pitää tuona päivänä miittiä, ennemmin vaikka sitte seuraavana sunnuntaina eli 13.12.
Kommentteja?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Mulle sopii kaikki vaihtoehdot. Joulukuussa olen su aika varmasti töissä, eli voidaan pitää marraskuun lopullakin.
Sillon ollaan oltu Äänekoskella, joten voi olla aika hiljasta...maritus kirjoitti:Mulle sopii kaikki vaihtoehdot. Joulukuussa olen su aika varmasti töissä, eli voidaan pitää marraskuun lopullakin.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Ketäs tuonne Äänekoskelle on lähdös?
Minä, maritus, nen.na?
Noita kyytijuttuja aattelin.
Minä, maritus, nen.na?
Noita kyytijuttuja aattelin.
Lähdössä ollaan minä ja nen.na, mutta molemmilla jo kyydit sinne 
Letkaa voidaan järkätä.
Letkaa voidaan järkätä.
Eli sinä, nen.na ja Joni meette samalla autolla?maritus kirjoitti:Lähdössä ollaan minä ja nen.na, mutta molemmilla jo kyydit sinne
Letkaa voidaan järkätä.