ja taas se ehti ensin.jeppe jääkarhu kirjoitti:AP-race/lake Malmilla
"jeppe jääkarhu" malmilla.

ja taas se ehti ensin.jeppe jääkarhu kirjoitti:AP-race/lake Malmilla
Vastaanpa vaimokkeen puolesta että olet kyll bongannu nm77 mut en ollu minä kyydissä vaan eukon pikkuveliKatomi kirjoitti:Tais nm77 ajaa Bilteman risteyksessä palokkaan päin puol viiden aikaan tänään, mikäli en ihan väärin nähnyt ja tais siinä J_J2 olla kyydissä... ehkä... Bongasinko kerrankin teidät vai näinkö omiani?
J_J2 kirjoitti:Vastaanpa vaimokkeen puolesta että olet kyll bongannu nm77 mut en ollu minä kyydissä vaan eukon pikkuveliKatomi kirjoitti:Tais nm77 ajaa Bilteman risteyksessä palokkaan päin puol viiden aikaan tänään, mikäli en ihan väärin nähnyt ja tais siinä J_J2 olla kyydissä... ehkä... Bongasinko kerrankin teidät vai näinkö omiani?

G.T.S kirjoitti:undertaker tänään siinä puolenpäivän aikaan konalassa... oli makeet äänet autossa, mut tulivat vasta kun olit mennyt ohi;)
NO en tiedä miks toi näyttää päiväks lauantaita mut tarkoitin kyllä et perjantaina puolenpäivän aikaan? olitkos?Undertaker kirjoitti:G.T.S kirjoitti:undertaker tänään siinä puolenpäivän aikaan konalassa... oli makeet äänet autossa, mut tulivat vasta kun olit mennyt ohi;)
En ole kyllä eilen liikkunut konalassa päin. Koko päivän olin kotona.

Joo perjantain olin.G.T.S kirjoitti:NO en tiedä miks toi näyttää päiväks lauantaita mut tarkoitin kyllä et perjantaina puolenpäivän aikaan? olitkos?Undertaker kirjoitti:G.T.S kirjoitti:undertaker tänään siinä puolenpäivän aikaan konalassa... oli makeet äänet autossa, mut tulivat vasta kun olit mennyt ohi;)
no niin ajattelinkin;) Joo kun oon kirjoittanut ton tekstin yöllä niin näyttää et oisin kirjoittanut yhden aikaan lauantainUndertaker kirjoitti:Joo perjantain olin.G.T.S kirjoitti:NO en tiedä miks toi näyttää päiväks lauantaita mut tarkoitin kyllä et perjantaina puolenpäivän aikaan? olitkos?Undertaker kirjoitti:G.T.S kirjoitti:undertaker tänään siinä puolenpäivän aikaan konalassa... oli makeet äänet autossa, mut tulivat vasta kun olit mennyt ohi;)
Joo onhan toi vähän orvon näkönen noilla 17 tuumasilla talvirenkailla, kun on silmä taas kesän aikana tottunu kolme tuumaa isompiinmannion kirjoitti:Katomi ajoi taas vastaan Minimanin nurkilla. En meinannu tunnistaa autoo ku oli eri vanteet alla