Kiva jos joku osaa antaa vinkkiä vianetsintään
Astra G ajovalojen sähköinen korkeuden säätövika
Astra G ajovalojen sähköinen korkeuden säätövika
Viime katsastuksessa antoivat korjauskehoituksen kun ajovalojen korkeussäätö ei toiminu. Nyt pitäs taas katsastaa ja tutkin sen verran että surina kuuluu ajovalojen läheltä kun namikkaa liikuttaa, mutta valot ei muuta korkeutta. Voiko niissä olla joku jumimisjuttu vai missäköhän ois vika?
Re: Astra G ajovalojen sähköinen korkeuden säätövika
Sama vika, moottori hyrisee hienosti, mutta mitään muuta ei sitten tapahdukkaan...?
-Marko-
-Marko-
jos se surisee niin ottasin umpioo sen verta irti et näkis onko moottori kiinni umpiossa, omegassa ainakin irtoili, tai sitte vaa suosiolla käy tilaan uuden moottorin...
Moi!
Jep, nyppäsin moottorin irti ja pistin takas -> tuntuis pelaavan mutta kyllä on todella olematonta tuo liike kun vertaan toiseen autoon (Scenic).
Mutta viestejä selaamalla olen antanut itseni ymmärtää että just noin sen pitääkin pelata?
-Marko-
Jep, nyppäsin moottorin irti ja pistin takas -> tuntuis pelaavan mutta kyllä on todella olematonta tuo liike kun vertaan toiseen autoon (Scenic).
Mutta viestejä selaamalla olen antanut itseni ymmärtää että just noin sen pitääkin pelata?
-Marko-
Mullakin katsastusmies urputti ettei säädöt toimi. Ajelin kotiin ja aloin tutkimaan ongelmaa. Huomasin kuitenkin että kumpikin säätö toimii mutta pirun hitaasti. Ei vissiin konttorin kaveri malttanut odottaa tarpeeksi pitkään 
Säätömoottoria asennettaessa menihän säätömoottorin pallonivelet varmasti oikealle paikalleen?t93051 kirjoitti:Moi!
-Marko-
Itse tuskastelin juuri hiljattain saman "ongelman" kanssa:
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ajovalojen