missä vika kun radion/ajotietokoneen näyttö on semmosta suttua. eli puuttuu viivoja ja ei saa selvää.
saako korjattua vai pitääkö ostaa uus. autossa on originaali kasettimankka kiinni...
vectra b näyttö
Re: vectra b näyttö
Voi yrittää korjata...
Siinä näytössä on pikselivikaa, mikä johtuu todennäköisesti lattakaapelin riittämättömästä puristuksesta.
Vinkit ja vihjeet osiosta löytyy mittariston purkuohjeet.
Tuossa itse näyttöön ohjetta : http://opelsportclub.net/FAQ/el/LAGA_TID_VECTRA_B/
Siinä näytössä on pikselivikaa, mikä johtuu todennäköisesti lattakaapelin riittämättömästä puristuksesta.
Vinkit ja vihjeet osiosta löytyy mittariston purkuohjeet.
Tuossa itse näyttöön ohjetta : http://opelsportclub.net/FAQ/el/LAGA_TID_VECTRA_B/
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Tilaat takuupurkamosta B2 näytön ja vaihdat sen sinne, unohda korjaus. Edelliseen vaihdoin, 70e kustansi ja pelasi...Ja nimenomaan b2, ovat tehneet sinne paremmat lattakaapelit...
007 ja Pallosalama 
mitenkäs tuo b2 mallin ajotietokone sopii tuohon vanhempaan malliin kun on erilaiset liittimet? keltainen / harmaa liitin... mä mitään näistä tiä, siksi tyhymänä kyselenAnzah kirjoitti:Tilaat takuupurkamosta B2 näytön ja vaihdat sen sinne, unohda korjaus. Edelliseen vaihdoin, 70e kustansi ja pelasi...Ja nimenomaan b2, ovat tehneet sinne paremmat lattakaapelit...
Keltainen ja samanlainen mulla ainakin oli, tosin siinä ei ollu ajotietokonetta, riippuukohan siitä?
007 ja Pallosalama 
Jos en ihan väärin muista niin juurikin ajotietokoneen ja tavallisen TID - näytön välillä tuolla tavalla erilaiset liittimet,
eli siis eriväriset.
eli siis eriväriset.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ja vanhemman (-96) mallin at:ssa on kanssa keltainen liitin, vähemmän pinnejä.