Ile84 kirjoitti:TobyR:n Omega Prisman parkkihallissa eilen n.puolkahdeksan aikaan.
Se tais olla viimeinen bongaus, tuolle autolle minun omistuksessa.
Nykyisin tuon voi bongata Kuopiossa.
Lapinlahti/Iisalmi suunnalla ennemminkin, tosin loppuvuoden kuljen Kuopiossa töissä joten leväsen suunnalla olkaa varovaisia Olipa tänään taas kiva takavadolla luisutella
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Taisin bongata mimmixin.Mutta en oo varma kun kahen eri naisen, kannssa oltiin katse kontaksissa.Nyt envaan tiiä olitko ,sinä,mimmix se,hyvän näköinen vai se Mikä ei nyt ollu,oikeen sillai..mun simälle.
Jäi vaan vivaamaan,että ootko niin kaunis kun näin.vai se mikä ei ollut yhtä nätti.
,Ni ei sitä oikeen ,muuta kysyä ,kun et olitko se kauniimpi vai...?Autoa en katettu kummasakaan.
kiinnostais vaan,et sit seuravan kerran en jää tuijottaa ,ja punasia päin ajamaan,vaan osaan varautua. että nyt tero silmät hetkerks pois siitä naisesta.Mut ku en tosiaan tiä.Riittää,ihan sanakin vastaukseks.Eli olitko se kauniimpi vai väheemän kaunis?
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Öö
Oot siis nähny Jyväskylässä kaksi naista, ja oot aivan varma että toinen niistä oli minä Aika hyvä.
Jos ei autoa muista niin lado edes paikkaa ja aikaa niin katotaan oonko ollut siellä päinkään.
MAX ja vaimo nähty illastamassa Haraldissa lauantai-iltana.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Ei oo ku yks vasta paalattu. Se yks tai toinen miten lie on viel pajalla. Tosin kukkaan sille tehny muutaku varaosia purettu. Kai siitä viel auto joskus tulloo...
Born to lose kirjoitti:hudu79 tais ajella sunnuntai-iltana vastaan Ilolan ABC:n nurkilla? Ite olin tosin liikenteessä faijan VW Caddylla..
Kyllä tuolloin siitä kotia kohti ajelin isänpäivän vietosta. Joskus kasin - puol ysin aikaan ehkä, ei voi muistaa tarkasti.
Teikäläinen on tainnu aina sillointällöin ajella mun edellä kun töistä tulen. Eli ilolan rampista ollaan noustu tuuskilta koivukylänväylälle noin 16.15 aikoihin, yleensä on kyllä ollu auto tai kaks välissä, joten ihan varmaksi en sano. Ainakin saman värinen f-astra ollu kyseessä, ja mun mielestä noita ei kovin paljoa tuolla värillä ole!
Born to lose kirjoitti:hudu79 tais ajella sunnuntai-iltana vastaan Ilolan ABC:n nurkilla? Ite olin tosin liikenteessä faijan VW Caddylla..
Kyllä tuolloin siitä kotia kohti ajelin isänpäivän vietosta. Joskus kasin - puol ysin aikaan ehkä, ei voi muistaa tarkasti.
Teikäläinen on tainnu aina sillointällöin ajella mun edellä kun töistä tulen. Eli ilolan rampista ollaan noustu tuuskilta koivukylänväylälle noin 16.15 aikoihin, yleensä on kyllä ollu auto tai kaks välissä, joten ihan varmaksi en sano. Ainakin saman värinen f-astra ollu kyseessä, ja mun mielestä noita ei kovin paljoa tuolla värillä ole!
Onhan tuo paljon mahollista, en oo ite Vantaalla nähny muita tän värisiä hb-astroja. Yhen farkun kylläkin
Astra Bertone Coupe Z22SE Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
mannion bongattu samoilla hoodeilla Piti ajaa nopeesti kiertoliittymään ja siitä pois, kun ei noista nelikkokuskeista tiiä koskaan miten päin ne meinaa ympyrään tuupata. Varsinkin näillä talvikeleillä.
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Nalen kirjoitti:Jos en väärin nähnyt, niin Born to lose ajeli Haagan päässä Metsäläntietä pari auto edellä noin viiden aikoihin.
Väärin näit, Astra makaa tallissa ilman kantta Huomenna laitetaan koneistamossa käytetty kansi kiinni ja männän renkaat tuli myös vaihdettua tuohon. Vielä huominen sompaillaan VW Caddylla
Astra Bertone Coupe Z22SE Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex