Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
viljamin Vectra Tornion kauppakeskuksen parkkihallissa. 
Näköjään sitten toinen samanvärinen HB Astra F liikkuu näillä mainBorn to lose kirjoitti:Väärin näit, Astra makaa tallissa ilman kanttaNalen kirjoitti:Jos en väärin nähnyt, niin Born to lose ajeli Haagan päässä Metsäläntietä pari auto edellä noin viiden aikoihin.Huomenna laitetaan koneistamossa käytetty kansi kiinni ja männän renkaat tuli myös vaihdettua tuohon. Vielä huominen sompaillaan VW Caddylla
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Jarksi tuli päivällä vastaan Hämiksen risteyksessä..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Aijaa.mannion kirjoitti:Jarksi tuli päivällä vastaan Hämiksen risteyksessä..
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
kexa ajeli tänään illalla tiikkarissa ja rekisterinkilpi pärisi melkosesti
oli muuten toinen kilvenvalo pimeenä, liekkö paineaalto sammuttanut sen
oli muuten toinen kilvenvalo pimeenä, liekkö paineaalto sammuttanut sen
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
No, tulin C30 Volvolla vastaan, joten ihme jos olisitkin tunnistanujarksi kirjoitti:Aijaa.mannion kirjoitti:Jarksi tuli päivällä vastaan Hämiksen risteyksessä..Arvaa vaan oonko taas tajunnu mitään...
OCFormulatietäjä 2011
Tänään sitten lisää näitä omia näkyjäni, mutta laitetaan kuitenkin... Mielestäni tursas ajeli muistaakseni Koivukylän lähistöllä perässä jonkin aikaa. Menin siinä edellä Rellun kaapilla.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Kuka Valentino Rossin näkönen sälli ajo mustalla A-omegalla minun edelläni tänään neljän ruuhkissa tampereen motarilla kehä ykkösen ja kolmosen välillä?
Klubitarra takalasissa.
Klubitarra takalasissa.
meikäläine tullee ens viikolla keskiviikkona sinne eteläsuomeen vähä lomailemaan loppuviikoksi, niin älkää ihmetelkö jos tämmöne vihree astra ajelee mite sattuu sielä... porissa ois tarkotus olla pari päivää ja hämeenlinnassa kans...
moikata saa, moikkaan takas kunhan hoksaan 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Hämeenlinnassa kaikki tiet on sit mukulakiviä ja yksisuuntaisia (keskustassa siis). Tervetuloa 
Jos näet sellaista vihreää g astraa, klubin tarra takalasissa, ajelemassa hieman rivakammin niin pysy kaukana, se olen minä
Edit: siis ihan oman turvallisuuden vuoksi
Jos näet sellaista vihreää g astraa, klubin tarra takalasissa, ajelemassa hieman rivakammin niin pysy kaukana, se olen minä
Edit: siis ihan oman turvallisuuden vuoksi
Olisin kyllä voinnut lyödä vetoa että se oli metallinhohtosininen.maritus kirjoitti:Hämeenlinnassa kaikki tiet on sit mukulakiviä ja yksisuuntaisia (keskustassa siis). Tervetuloa
Mitä sä olet oikein katellut?
Joo, vihreä se on: http://irc-galleria.net/user/maritus/al ... 8-menopeli
Meinaatko Turkuun päin myös tulla??Wlle kirjoitti:meikäläine tullee ens viikolla keskiviikkona sinne eteläsuomeen vähä lomailemaan loppuviikoksi, niin älkää ihmetelkö jos tämmöne vihree astra ajelee mite sattuu sielä... porissa ois tarkotus olla pari päivää ja hämeenlinnassa kans...moikata saa, moikkaan takas kunhan hoksaan
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
mäybee mee drink too mutsmaritus kirjoitti:Mitä sä olet oikein katellut?![]()
Joo, vihreä se on: http://irc-galleria.net/user/maritus/al ... 8-menopeli
^Se saatto olla todennäköisin vaihtoehto.. Varmaan itsekin olisin luullu sitä siniseksi