Opel Kadett e 1,8i

Esittele Opel-projektisi tai autosi
MantaGsi
OCF Member 2015

Re: Opel Kadett e 1,8i

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Hei sinä siellä! Myyppäs mulle nuo peilit, että saan kalikan katsastettua :food:
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja yggone »

MantaGsi kirjoitti:Hei sinä siellä! Myyppäs mulle nuo peilit, että saan kalikan katsastettua :food:

Hmm jos sul ois edellämainittuun koneeseen osia 8)
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-

Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa :D
MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

No oikeastaan kaikkea muuta löytyy, muttei ala- eikä yläkertaa. Eli ruiskun osia, joitain koneen pikkuosia nostimet, ym. sekä jotain uusiakin, mm vesipumppu ja männänrenkaat yhteen pyttyyn :)
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

MantaGsi kirjoitti:No oikeastaan kaikkea muuta löytyy, muttei ala- eikä yläkertaa. Eli ruiskun osia, joitain koneen pikkuosia nostimet, ym. sekä jotain uusiakin, mm vesipumppu ja männänrenkaat yhteen pyttyyn :)
Tai sitte jos vaa puurtais tota 1,8 konet jännemmäks :P eli ku tossa on peltipako sarja ja kiriämp nokka, et pitäiskö tehostaa bensan tuloo koneelle ? Omegan ruisku tohon :bonk:
Opel Kadett e 1,8i

Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa :D
Wasu
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Wasu »

jos tää sun oli 4 piste ruisku niin sitten tolla koneenvaihdolla ei paljon saavuta kun molemmissa vakiona tuo 115 konia... mut jos rikulta ostat ton pois niin multa löytyy paljon osaa tohon c20ne koneeseen kun jää tosta turbotus projektista noita vakio-osia ylimääräseks. ja ilmaseksi saa hakea et pääsee romuista eroon :D
yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

Wasu kirjoitti:jos tää sun oli 4 piste ruisku niin sitten tolla koneenvaihdolla ei paljon saavuta kun molemmissa vakiona tuo 115 konia... mut jos rikulta ostat ton pois niin multa löytyy paljon osaa tohon c20ne koneeseen kun jää tosta turbotus projektista noita vakio-osia ylimääräseks. ja ilmaseksi saa hakea et pääsee romuista eroon :D
toisen romu toisen aare ;D kyl tää ykspiste ruisku on.
Opel Kadett e 1,8i

R_iku
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja R_iku »

Koneremppa, mitä siihen sitten sisältyy, se on jokaisen itse päätettävä. Vesipumppu tosta on mennyt ja on päässyt lämpiämään niin kansipaffi siitä on kyrvähtänyt. Laittaisin toin itte mutta ei paljotta ole noita koppia mihin laittaa, eikä kyllä aikaakaan. Menee muutenkin ylimääräinen Opel-tavara myyntiin, pitäis käydä mahd. vkl kattomassa vähän muun merkkistä rojektia odottelemaan tuon B Kaddun valmistumista. Laita mailiosote niin heitän kuvan, voisin vkl tuon kasan tuodakkin jos kiinnostaa, kunhan täältä Seinäjojelta kotio pääsöö.
yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

R_iku kirjoitti:Koneremppa, mitä siihen sitten sisältyy, se on jokaisen itse päätettävä. Vesipumppu tosta on mennyt ja on päässyt lämpiämään niin kansipaffi siitä on kyrvähtänyt. Laittaisin toin itte mutta ei paljotta ole noita koppia mihin laittaa, eikä kyllä aikaakaan. Menee muutenkin ylimääräinen Opel-tavara myyntiin, pitäis käydä mahd. vkl kattomassa vähän muun merkkistä rojektia odottelemaan tuon B Kaddun valmistumista. Laita mailiosote niin heitän kuvan, voisin vkl tuon kasan tuodakkin jos kiinnostaa, kunhan täältä Seinäjojelta kotio pääsöö.

Juu ookeei elikkäs ukkone@hotmail.com
Opel Kadett e 1,8i

yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

Jep taas jatkuu jotenkuten kun sain auton kouluun.

"Uutta" konetta ei tullut vastoin suunnitelmia vaan ajattelin eka laittaa auton Stage1 tilaan et toimiva ja katsastuksesta läpi.

Huomenna vissiin akselin kunnostusta ja ens viikolla autoon kiinni.

Mut täs nyt tuli tälläne yllättys et auton sisälle oli lunta tullut aika hyvin, varmaan siinä kun logistiikan pojat oli taka-akselin sisälle laittanu ja siinä sitte tullu lumet sisäl. Suurimmat sain pois mut vähän sinne jäi ja nyt o vähä kosteutta joka paikassa.

Mites mä nyt saan estettyy homehtumise ja ummehtuneen tuoksun? Pistin autoon sisälle sellassii liinoi mitkä imee kosteuden ja ikkunat auki, et onko nyt edessä kunnollinen sisäpesu vaiko haihtuuko kosteus ?
Opel Kadett e 1,8i

yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

No tulipas maanantaina tehtyy ohivuoto mittaus, joka toinen pytty hyvä, ekasta pytystä tuli 16 2:36 3:12 4:34

Ja jos lukemat pysyy alle 20 ni kaikki hyvin... pistin sitten männät tasa asentoon ja liuotin pesuun, huomenna kattoo kuinka kävi, jos voi kun jäi auto yläilmoihin kun nosturi hajos :banghead:

Kuvia ei nyt oo ku en keksinyt et miten saan kuvat puhelimesta ulos jäi toi kaapeli kotio. :whack:
Opel Kadett e 1,8i

Vastaa Viestiin