http://www.cargurus.com/blog/?from=cgPage&pid=111209

Kommentit hauskaa luettavaasamulis kirjoitti: Tuolta linkin takaa löytyi tämä saitti: http://www.thetruthaboutcars.com/buick-regal/
Totta, eipä tullut luettua aikaisemmin...TJT kirjoitti:Kommentit hauskaa luettavaa
Millään muuten väliä, mutta herranjestas kun sehän on vain 4-sylinterinen!

Meska kirjoitti:Kävin kanssa täällä koittamassa tuon OPC:n ja ainakin minut jätti kohtuu kylmäksi. Ohjauksen keskikohtan tunnottomuus on myös OPC:ssä pieni ongelma, ja ei tuolla moottorilla auto mitkään raketti ole pitkälti järkyttävän painon takia (>1800kg)En tajua miksi nykyään turboautoista pitää ottaa kaikki kivat turbon ominaisuudet pois esim kaikki turbo lagi. Oma Coupe turbo 248hp/345Nm on suorituskyvyltä noin samalla tasolla. Myös se että esim kojelaudasta kuuluu välillä pientä resonointia ei oikein sytyttänyt. Ainut plussa että Sveitsissä OPC maksaa melkolailla kaikilla varusteilla noin 45 000 €
Melko paljon autoa tuohon rahaan jos vertaa esim M3 sedan lähtöhinta on ~65 000 €...
Taidan siltikin kyllä laittaa rahat kiinni M3:seen
Joko on auto tullut? Käyttökokemuksia olisi mukava kuulla ensimetrien jälkeen.Huikko kirjoitti:
No kuvia tulee kun auto tulee joskus viikolla 45.
Etsin uutta autoa melko pitkään ja koeajoin kymmeniä uusia autoja. Melko mielenkiintoisesti kolmen loppusuoralla olivat Insignia CDTi 130hv, Citroenin C4 HDi 110 ja Volvon C30 DRIVe 1.6...dieselikin putosi suunnitelmista vasta siksi että Insignian dieselkone on heikko ja äänekäs suoritus. Mutta se ei riittänyt sammuttamaan kipinää ja bensaturbo tulee taloon manuaalina. Vielä eilen olin varma että automaattina tulee jos uuden auton ostan. No olen tähän päivään saakka osannut vaihtaa itse vaihteita.
Näin tällä kertaa. Käyttökokemuksia alkaa rapista minulle ominaisella tarkkuudella halukkaille kun auto saapuu.

Ite ainakin tykännyt ajaa Insignialla niin kesän kuin talvenkin. Ei mitään ongelmia. Hyvin liikkuu vaikka massaa onkin jonkin verran.MantaGsi kirjoitti:Kertokaas nyt vähän talvikokemuksia insigniasta
Tuntuu olevan talviautonakin ihan ok. Ajo-ominaisuudet ovat kohtuu mukavat 215mm leveillä renkailla ja luistonestokin toimii mallikkaasti.MantaGsi kirjoitti:Kertokaas nyt vähän talvikokemuksia insigniasta
Mainio promovideo! Ascona 400 ralliauto vastaan siviili-Insignia 4x4 jääradalla... kannattaa siis katsoa vaikkei Insignia kiinnostaisi yhtään...