Heips!
Eli ko auto on tehnyt yhdenpäivän ajan männäviikolla sitä että kytkinpoljin on "kuin kuolleen lampaan kontti", mikäli sellainen vertauskuva sallitaan. Vika kuitenkin korjaantui ihan itsestään alkaen toimimaan moitteettomasti, kysymys kuuluukin että minkätyyppisestä viasta mahtoi olla kyse, auto on vanhempieni enkä ole siihen sen kummemmin paneutunut. Itse mielsin että olisiko säiliöltä tulevassa linjassa oleva takaiskuventtiili jotenkin oikutellut jostain syystä. Katsoin sen nestelinjan peilin ja taskulampun kanssa läpi eikä vuotoja ollut näkyvissä.
Auto on vm-01 ja ajettu n100tkm, auto on ollut uudesta saakka meillä ja säilytetty aina lämpimässä tallissa, mikäli näillä nyt mitään merkitystä on.
Astra 2,2 nestekytkin
Astra 2,2 nestekytkin
Opel Omega 2,0dti
Volvo 460 1,9TD
Range Rover 3,5Efi
Volvo 460 1,9TD
Range Rover 3,5Efi
Re: Astra 2,2 nestekytkin
Vois olla nesteen vaihtoaika,tai mittaus mielenkiinnosta ensin.Raideri kirjoitti:Heips!
Eli ko auto on tehnyt yhdenpäivän ajan männäviikolla sitä että kytkinpoljin on "kuin kuolleen lampaan kontti", mikäli sellainen vertauskuva sallitaan. Vika kuitenkin korjaantui ihan itsestään alkaen toimimaan moitteettomasti, kysymys kuuluukin että minkätyyppisestä viasta mahtoi olla kyse, auto on vanhempieni enkä ole siihen sen kummemmin paneutunut. Itse mielsin että olisiko säiliöltä tulevassa linjassa oleva takaiskuventtiili jotenkin oikutellut jostain syystä. Katsoin sen nestelinjan peilin ja taskulampun kanssa läpi eikä vuotoja ollut näkyvissä.
Auto on vm-01 ja ajettu n100tkm, auto on ollut uudesta saakka meillä ja säilytetty aina lämpimässä tallissa, mikäli näillä nyt mitään merkitystä on.
Jos vaikka lirahtanu väärää ainetta sekaan.Muutoinkin neste ei ikuista ominaisuuksiltaan.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Re: Astra 2,2 nestekytkin
Itse kyllä väitän että nestepuristus on aina nestepuristus, en usko että uuden ja vanhan nesteen kokoonpuristumisella ole muuta kuin teoreettinen merkitys. Niin jarru- kuin kytkinpiiri toimii vaikka vedellä, murheet alkaa vasta kun tulee pakkasta tai lämpötila nousee niin korkeaksi että alkaa muodostumaan kaasua joka luonnollisesti on kokoonpuristuvaa.
Itse kyllä väitän että kyseessä oli jonkinlainen mekaaninen toimintahäiriö, varsinkin kun se poistui ihan itsestään. Olisin vaan ollut kiinnostunut tietämään että minkätyyppisiä vikoja näissä on ollut.
Itse kyllä väitän että kyseessä oli jonkinlainen mekaaninen toimintahäiriö, varsinkin kun se poistui ihan itsestään. Olisin vaan ollut kiinnostunut tietämään että minkätyyppisiä vikoja näissä on ollut.
Opel Omega 2,0dti
Volvo 460 1,9TD
Range Rover 3,5Efi
Volvo 460 1,9TD
Range Rover 3,5Efi