Muut hienot kulkuneuvot kuin Opelit myynnissä
Re: Muut hienot kulkuneuvot kuin Opelit myynnissä
Toisille se RHD on yhtä paha vamma kuin toisille FWD...
Ja tuskin tuohon takaveto Saabiin kilpiä saisi,korkeintaan muuttoautona ja silloinkin hirveällä taistelulla.
Ja tuskin tuohon takaveto Saabiin kilpiä saisi,korkeintaan muuttoautona ja silloinkin hirveällä taistelulla.
Oliko noi etuvetosia normisti? Ei pysty saabeista tietää. Jos veto on vaihdettu, niin sitten voi tehdä tosiaan aika tiukkaa. Poikkeuslupa enintään, ei mene muuttoautona.telwin kirjoitti:Toisille se RHD on yhtä paha vamma kuin toisille FWD...
TBD
Etuvetojahan ne,lähinnä tuota meinasinkin että muuttoautona siihen ehkä saisi poikkeusluvan sillä perusteella että se on ollut rekisterissä ja käytössä toisessa maassa ko henkilöllä joka lupaa hakee.
Sehän nyt on ihan eri...telwin kirjoitti:Toisille se RHD on yhtä paha vamma kuin toisille FWD...
Johonkin tuo ikkunoista pursuava varallisuus pitää laittaaIoni kirjoitti:No, jos mietitään mitä järkeä autoharrastuksessa yleensäkään on? Need I say more...samsa87 kirjoitti:
Taas tekis mieli avautua, että mitä järkeä tuossa hommassa on..?
Tavallaan ymmärrän että jos on niin urheiluhullu, että tekemisen ilosta itse väkertää, mutta se että teettää työn jollain muulla, menee multa yli hilseen![]()
Voi kai se vasemmanpuoleinen ohjaus olla jonkinlainen myyntivaltti, kun rhd tuntuu olevan monille kuin joku vamma.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Jos sitä varallisuutta on liikaa sen voit käydä tuomassa minulle kahdenkilometrin päähänsamsa87 kirjoitti:Sehän nyt on ihan eri...telwin kirjoitti:Toisille se RHD on yhtä paha vamma kuin toisille FWD...![]()
![]()
Johonkin tuo ikkunoista pursuava varallisuus pitää laittaaIoni kirjoitti:No, jos mietitään mitä järkeä autoharrastuksessa yleensäkään on? Need I say more...samsa87 kirjoitti:
Taas tekis mieli avautua, että mitä järkeä tuossa hommassa on..?
Tavallaan ymmärrän että jos on niin urheiluhullu, että tekemisen ilosta itse väkertää, mutta se että teettää työn jollain muulla, menee multa yli hilseen![]()
Voi kai se vasemmanpuoleinen ohjaus olla jonkinlainen myyntivaltti, kun rhd tuntuu olevan monille kuin joku vamma.
OCF Formulatietäjä 2013
Mihinkäs mulla on kahden kilometrin matka?Nestori kirjoitti:[
Jos sitä varallisuutta on liikaa sen voit käydä tuomassa minulle kahdenkilometrin päähän

Toisiksi lähimpään Siwaan?samsa87 kirjoitti:Mihinkäs mulla on kahden kilometrin matka?Nestori kirjoitti:[
Jos sitä varallisuutta on liikaa sen voit käydä tuomassa minulle kahdenkilometrin päähän
OCF Formulatietäjä 2013
Sähän tarkkaan tiedät missä asun...Nestori kirjoitti:Toisiksi lähimpään Siwaan?samsa87 kirjoitti:Mihinkäs mulla on kahden kilometrin matka?Nestori kirjoitti:[

Väyrysiäkin saa nähtävästi jo alle kolmella tonnilla:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/2926218
^Jep, mutta en ihan heti ostaisi.
-
S.Tiensuu
- 'Senator'

- Viesti:
Turha näistä on haaveilla, kunnon väyrystä ei tuohon hintaan saa. Älä vaan sekaannu tähän autoon aika varmasti mätä kori tms. kun noin halpaascona_c kirjoitti:Väyrysiäkin saa nähtävästi jo alle kolmella tonnilla:
Isä osti 1kk takaperin 290 TDI väyrysen vuodelta -96, hyvin tuo liikkuu lähes kolmilitraisella (sprinterin) moottorilla
Ainahan nuo kolahtaaKillroy kirjoitti:http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/2891819
Jotenki vaan tollaset pakut kolahtaa.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
taitaa olla kaverin kaverin auto ja sama hinta.Juge127 kirjoitti:Ainahan nuo kolahtaaKillroy kirjoitti:http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/2891819
Jotenki vaan tollaset pakut kolahtaa.Tossaki oli joskus asialliset 20" TSW:t.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
- KaKui
- OCF Member 2022

Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88