B-Vectran kenno?
B-Vectran kenno?
Jäähdytinneste häviää (vähän) ja tuoksahtaa sisällä pikkasen, onko kellään kokemusta asiasta???
Re: B-Vectran kenno?
Vois vaikka vuotaaJR73 kirjoitti:Jäähdytinneste häviää (vähän) ja tuoksahtaa sisällä pikkasen, onko kellään kokemusta asiasta???
Letku liitokset rintapellistä vällyjen sisällä puoliks,voi myös vuotessa nestettä viedä kennoon,ja paljoohan se ei tarvii.isompi vuoto jo huurtuu ikkunatkin.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Mulla ainaki autto hyvin toi jäähdytinsementti pieneen vuotoon, ei ees näkyny mistä fuskasi.Piti vajuuttaa jäähdytysjärjestelmää jotta ei jäis aineet paisuntasäiliöön pyörimään. Tais vaan mennä termostaatti jumiin kun alko lämmöt reistailla, eli kuten Terokimmo neuvoi, niin pois se kannattaa termari ottaa jos noita mömmöjä käyttää. Eipä ollu itellä tota tietoo.
Ooppeli ei ruostu!
Vectra 2,0 CD Sport '97
Vectra 2,0 CD Sport '97
Se on aina riskinsä lähtee aineita laittaan.kun kennon kanavat ahtaat muutenkin,ettei ihan ekana kannattais,mut....2639 kirjoitti:Mulla ainaki autto hyvin toi jäähdytinsementti pieneen vuotoon, ei ees näkyny mistä fuskasi.Piti vajuuttaa jäähdytysjärjestelmää jotta ei jäis aineet paisuntasäiliöön pyörimään. Tais vaan mennä termostaatti jumiin kun alko lämmöt reistailla, eli kuten Terokimmo neuvoi, niin pois se kannattaa termari ottaa jos noita mömmöjä käyttää. Eipä ollu itellä tota tietoo.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
kannattaa kurkata sinne kennon suuntaan ottamalla peitemuovi apparin jalkatilasta pois. Siitä näkee jo aika paljon sitä järjestelmää ja voi ehkä löytää sen vuotokohdan ja sitte sen jälkee voi rupee miettii et miten sen korjaisi.
Onko kellään tietoo hinnoista eli paljonko maksaa itse kenno ja paljonko ottasivat jos vaihtaisivat sen korjaamolla???