Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Juu eli tarttis saada vastaavuus todistus ilmeisesti.. Turun autohallista olen pyytäny ja luvattu toimittaa kohta jo 3 kuukautta, mutta vastataan kun kysyn sitä että on aina niin kova "kiire".
Raumalla käskettiin soittaa Huuskoselle mutta eikös se Huuskonen ollu se ketä ei oikeen välitä auton rakenteliosta??? Mistä te olette pyytäny niit todistuksia,auto on -89 4x4 seh konella mihin vaihdettu xe.
Auto odottaa katsastusta kun on talvi pelinä ollut joten kiirus rupee olee . Ja eikös se tarvi sen päästönormi lapun ja?
paikallinen opel-liike sellasen mulle teki. Aikaa kului sellaset 4kk, kun sitä piti käydä vähän korjauttamassakin. Eli hiljaa hyvä tulee, kysy toisesta opel-liikkeestä jos tulisi nopeammin. Helpottaa kovasti jos itse selvität ensin esim. opelin EPC-softasta (tai vaikka motonetin varaosalistasta hätätapauksessa) eroavia osia jo valmiiksi.
Huuskonen on kyllä mun mielestä ollut poikkeuksellisen asiallinen tyyppi.
Ikinä ei ole mitään mutinoita tai huonoa palvelua saanut ja paperitkin ovat tulleet postissa GM:n piikkiin.
Viime kerralla höpöteltiin tovi tulevasta tekniikastakin ja kaikenmaailman katsastuskoukeroista.
Toyotalla sen sijaan on jokin umpihomo mulkku maahantuojan edustajana ainakin näissä paparihommissa...hermo loppui heti kun sinne soitti.
Tattis. Juu tiedossa on että eroaa vaan moottorilta ja luvattu on tehdä moneen kertaan mutta ei saa aikaseksi niin ei. Asia on laitettu vireille jo elokuun ekalla viikolla et saa talvi kulkineen "hyvissä ajoin" käyttöön. Ennen olenkin saanu Raision autohallista kaikki paperit ja kohtuullisen äkkiä (n.2vko) mut nyt se on muuttunut magneetiksi ni ei tunnu napaavan. Raumalta kun kysyin niin käskivät soittaa Huuskoselle... joskus jollakin oli jotain sanomista mutta siitäkin on jo 15v aikaa... taitaa muisti temppuilla Tåytyypä viel yrittää.. Mistäs liikkestä Huuskosen saa tänä päivänä kii?
Vein kerran paikalliseen merkkiliikkeeseen (ei Ooppeli) ite tekemäni A4:n missä luki tarvittavat ja tehdyt muutokset, alustanumerot ja muut, ja esitin sille asioita hoitavalle henkilölle asian että tarttisin sellasen kupongin missä kerrotaan nää asiat. Otti lapun, läppäs leiman ja vääns puumerkin alle ja totes et siin on sellain lappu. Se oli kyllä hienoa.
Jeps,imasin tosta atan linkistä tarpeeliset tiedot ja käväsin paikallisella konttorilla. Sanoivat että ei tässä mitään ongelmaa pitäisi olla ja lupasivat katsastaa auton kyseisillä lapuilla. Täytyy liimata katti vaan putkistoon kun on ollut katiton tähän asti. Jos Loppuviikolla kerkeis leimalle
Auto katsastettu!! Katti laitettu mutta ei tarvi olla katti arvoissa päästöt eli voi olla tyhjä pömpeli kunhan on
Kiitti vinkeistä, koitin kyllä ite haulla etsiä eroavaisuus dokumennteja mutta ilmeisesti väärillä sanoilla ku ei osunu silmään